Šių metų birželio 4–7 d. Miunchenas ir vėl tapo viso pasaulio logistikos specialistų traukos centru. Paroda „Transport Logistic 2019“ pritraukė daugiau kaip 2 300 kompanijų iš 63 šalių ir 64 000 lankytojų ir taip dar kartą patvirtino esanti svarbiausias pasaulinis logistikos renginys.
Transporto ir logistikos įmonių grupė „AsstrA-Associated Traffic“ AG vėl buvo šio didžiulio renginio dalyvė. „AsstrA-Associated Traffic“ AG prezidentas Dmitrij Lagun džiaugiasi, kad renginio mastas buvo įspūdingas:
„ Tai tikrai pats didžiausias logistikos pasaulio renginys, kurio negali praleisti nė viena kompanija, dirbanti tarptautiniu lygiu“.
„Transport Logistic“ – logistikos kompanijų ir jų potencialių Klientų susitikimo vieta. Be to, tai vieta, kur gimsta logistikos ateitis. Svarbiausiomis temomis tapo Kinijos ir JAV prekybos karas, vairuotojų rinkos krizė, Naujasis Šilko kelias, logistikos grandžių automatizacijos būdai. „AsstrA USA“ projektų vadovo Vladislavo Laguno nuomone, renginys buvo organizuotas aukščiausiu lygiu, apgalvotos visos smulkmenos:
„Intensyvus networking‘as padėjo išplėsti ir įtvirtinti profesinius ryšius“.
Kompanijos stendas dalyvius traukė ne tik ryškiomis spalvomis, bet ir aktualiu šūkiu „Connected by the New Silk Road“.
„Kiekviena kompanija siekia būti unikali. Vizualizacija ir ryškus dizainas „AsstrA“ stendą pavertė tikru meno kūriniu, kuris darė įspūdį kiekvienam svečiui“, - pasakoja Natalija Jeremenko, Rinkodaros ir pardavimų valdybos direktorė.
Johannes Kubbutat, pardavimų specialistas, papildo:
„AsstrA“ stendas išsiskyrė iš kitų. Tai pastebėjo ir Klientai, atėję į susitikimus, ir renginio svečiai. Laisva ir maloni atmosfera, kuri vyravo stende, įkvėpė maloniam ir vaisingam bendravimui“.
Daugiausia stendų parodoje pristatė Vokietija, po jos rikiuojasi toks šalių penketukas: Nyderlandai, Italija, Belgija, Prancūzija, Lenkija. Eksponentų iš Kinijos padaugėjo dvigubai, t. .y. Kinijos kompanijos aktyviai ieško partnerių iniciatyvai „Naujasis Šilko kelias“.
Vokietijos rinkos specialistė Jekaterina Karpovič pasakoja:
„Pribloškė parodos mastas. Tarp lankytojų buvo Klientai, vežėjai, jūrų linijų, geležinkelių ir oro transporto partneriai. Didelį įspūdį padarė kiekis potencialių Klientų, kurie atkreipė dėmesį į „AsstrA“ šūkį „Connected by the new silk road“ ir domėjosi gabenimais geležinkeliais iš Kinijos. Derybos buvo rezultatyvios. Tai, be abejo, padės sudaryti sutartis ir užmegzti tvirtus dalykinius ryšius“.
Julija Sadovodova, DACH regiono ir projektinės logistikos pardavimų skyriaus vadovė dalijasi įspūdžiais:
„Bet kokio renginio rezultatus galima vertinti po metų arba net po kelių metų. Yra Klientų, su kuriais santykius užmezgėme būtent parodos metu. Šiuo atveju ryškus stendas ir maloni atmosfera suvaidino savo vaidmenį“.
„Norint įvertinti rezultatus reikalingas laikas, bet jau dabar tvirtai galima pasakyti, kad su daugeliu Klientų susitikimas Miunchene nebuvo paskutinis“, - apibendrino Marco Lachmund, Klientų plėtros vadovas.