Lean Management koncepcijos dėka AsstrA įmonių grupė planuoja pakelti klientų aptarnavimo kokybę į naują lygį, optimizuoti verslo procesus bei padidinti darbuotojų dalyvavimą ir pasitenkinimą.
Nuo 2018 m. AsstrA-Associated Traffic AG pristato „taupios gamybos“ principus. Bendrovė laikosi Lean Management koncepcijos, kuria siekiama pagerinti įmonės verslo procesų kokybę, sumažinti nuostolius (nereikalingus veiksmus) ir patenkinti klientų lūkesčius.
„Lean Management įdiegimas - tai veiksmas pagal bendrovės pasaulinę strategiją, - sako „AsstrA“ įmonių grupės Lean vadovas Mačej Tyburči. Lean Management filosofijos ir priemonių dėka, bendrovė siekia toliau patenkinti klientų lūkesčius, gerinti paslaugų kokybę, plėtoti verslą ir didinti darbuotojų pasitenkinimą.
2018 m. Pabaigoje įmonės specialistai baigė pagrindinį studijų kursą, kuriame susipažino su Lean kultūros ir filosofijos teorija, taip pat studijavo pagrindines proceso optimizavimo priemones. Mokymai vyko Minsko, Maskvos ir Varšuvos biuruose, naudojant Lean Game procesą. Šis formatas leidžia lengvai ir praktiškai patikrinti Lean įrankius. Lean Game apima daug praktinių pratimų, pagrįstų logistikos kompanijų verslo procesais, kurie leidžia nustatyti ir pašalinti 7 galimus nuostolius, atsiradusius įmonės verslo procesuose - perprodukciją, transportavimą, laukimą, atsargas, defektus, perteklius, nereikalingus judesius.
„Mokymas buvo perduotas teigiamai bangai! Lean žaidimas buvo pastatytas taip, kad su kiekvienu etapu norėjau vis labiau tobulinti procesus ir pagerinti komandos rezultatus. - Pagrindinė lin valdymo idėja - nenorite, kad kas nors būtų kaltinamas dėl to, kad procesas neveikia, ieškokite to, kas neveikia pačiame procese. Vertindami dabartinį darbą šiuo požiūriu, mes išmokome vertinti procesų trūkumus ir rasti galimus sprendimus dėl atsiradusių neatitikimų “, - sako Julija Vesnovskaja, AsstrA hr-menedžeris.
„Lin vadovavimas mokymui buvo gerai organizuotas ir tai jau yra puikus laiko valdymo pavyzdys. Kiekvienas dalyvis paminėjo matomus ir paslėptus sunkumus, trukdančius spręsti kasdienes užduotis, ir pasiūlė būdus, kaip juos pašalinti. Tai buvo nauja, unikaliai naudinga patirtis “, - sako Irina Žukova, AsstrA įmonių grupės pardavimų specialistė.
Įgytos AsstrA ekspertų žinios jau aktyviai taikomos praktikoje: jos analizuoja verslo procesus, kuriuose jie dalyvauja, ir ,reikalui esant, teikia paraiškas su prašymu pašalinti klaidas, kurias jie rado savo darbe. Įformintais pasiūlymais darbuotojai apibūdina nustatytus nereikalingus veiksmus ir nustato kiekvieno nuostolio rušį.
„Pabaigus mokymą, mes savo veikloje siekiame mažinti NVA (NVA – non-value added) veiksmus, kurie neturi vertybių AsstrA klientui“, - sako pardavimų specialistas Anna Podstryžen apie Lean naudojimą praktikoje.
2019 m. AsstrA planuoja kitą apmokymo kursą, po kurio labiausiai dalyvaujantys specialistai gaus „žaliosios juostos“ lygį. Tai leis jiems vykdyti savo procesų optimizavimo projektus.
„Mes tik pradėjome plėtoti Lean Management AsstrA. Nepaisant to, kad tai yra ilgas procesas, jau matome pirmuosius „taupios gamybos“ rezultatus, - užbaigia Lean Manager AsstrA-Associated Traffic AG Mačej Tyburči - Mes pasiekėme aukštą darbuotojų dalyvavimą proceso tobulinime: gauname daugiau kaip 25 idėjas, kaip pagerinti įmonės darbą ir procesus per mėnesį. Be to, AsstrA kuria naują priemonę, skirtą keistis informacija tarp darbuotojų, vežėjų ir klientų, kad būtų lengviau susisiekti, keistis informacija ir keistis dokumentais.“.