„Kai žinai, kad nuo gabenimo priklauso žmogaus gyvybė ne perkeltine, o visiškai tiesiogine prasme, darai ne tik viską, kas įmanoma, bet ir kas neįmanoma“, - taip projektą apibūdino Jekaterina Lis, „AsstrA Pharma Logistics“ skyriaus vadovė.
Didžiausias Estijos medicininės įrangos platintojas kreipėsi į tarptautinę transporto ir logistikos bendrovę „AsstrA-Associated Traffic“ AG su prašymu organizuoti medicininės technikos gabenimą maršrutu Kinija–Lietuva–Baltarusija. Šį užsakymą galima būtų priskirti „standartinių“ kategorijai, jeigu ne vienas gyvybiškai svarbus reikalavimas – terminai. Medicinos techniką būtina pristatyti tiksliai sutartą dieną, nes ji reikalinga numatytai širdies operacijai, kurią turi atlikti Gomelio (Baltarusija) ligoninės gydytojai.
Už pasirengimą ir gabenimo eigą buvo atsakingi keli kompanijos ekspertai. Pirmas etapas – introdiuserio su hemostatiniu vožtuvu atgabenimas oro transportu iš Kinijos į Lietuvą. Toliau kompanijos specialistai operatyviai atliko muitinės procedūras ir įranga buvo automobiliu nugabenta į laikino saugojimo sandėlį Minske. Iš ten krovinys turėjo būti pristatytas į kliniką. „AsstrA“ komanda nuolat kontroliavo procesą ir stebėjo, kad kiekviename gabenimo etape būtų laikomasi sutartyje numatytų terminų. Tačiau žmogiškasis veiksnys vos neiškrėtė pikto pokšto.
Ruošiant gabenimui dalinius krovinius sandėlyje buvo du vieno siuntėjo kroviniai, skirti skirtingiems gavėjams. Pagal išorinius fizinius parametrus ir žymėjimą laikinojo saugojimo sandėlio darbuotojai negalėjo identifikuoti krovinio, kurį reikėjo nugabenti į Gomelį. „Ne to“ krovinio arba „ne ten“ išsiuntimas galėjo būti lemtinga klaida ir svarbus krovinys nebūtų pristatytas laiku. Taip jokiu būdu neturėjo atsitikti, nes operacijos data jau buvo paskirta ir įrangą buvo būtina pristatyti nurodytu laiku. Nuo to priklausė paciento gyvybė.
„Kai susiklosto nenumatytos force majeure aplinkybės, labai svarbu yra nepanikuoti ir ieškoti sprendimo. Klientas tikisi, kad patikimas partneris laikysis nurodytų terminų ir patvirtintų susitarimų. Kompanija „AsstrA“ to siekia vykdydama bet kurį projektą. Darbuotojų patirtis, kvalifikacija ir atsakomybė padėjo operatyviai suvaldyti situaciją. Nepaisant to, kad buvo išeiginės dienos, kompanijos darbuotojas atvyko į sandėlį, čia asmeniškai kontroliavo reikiamo krovinio paruošimą išsiųsti, operatyviai suorganizavo krovinio pristatymą į Gomelį ir laiku įformino būtinus krovinio gabenimo dokumentus. Krovinys buvo pristatytas netgi anksčiau numatyto laiko – medikai turėjo kelias papildomas dienas, kad galėtų sureguliuosi gautą įrangą. Tokios kritinės situacijos yra savotiškas egzaminas, kuriuo patikrinamas profesionalumas. „AsstrA“ darbuotojai jį išlaikė su įvertinimu „puikiai“ , - apibendrino Jekaterina Lis.