Kas yra pasitikėjimas ir kaip jį užsitarnauti? Kaip apibūdinamas pasitikėjimas versle? Pastaruoju dešimtmečiu mokslininkai ir bendruomenė ypač daug dėmesio skiria pasitikėjimui verslo santykiuose, sėkmingai partnerystei ir pasitikėjimo svarbai šiame procese.
Lengva kurti verslą, kai jo dalyvių savitarpio pasitikėjimas pasiekia reikiamą lygį. Sprendimai priimami apgalvotai, projektai realizuojami laiku, komandinis darbas grindžiamas palaikymu ir pagalba, verslas klesti. Logistikos versle nuo paslaugų kokybės, reakcijos greičio, pristatymo patikimumo ir krovinio saugumo tiesiogiai priklauso kompanijų sėkmė.
Siekdama palaikyti verslo Klientų pasitikėjimą tarptautinė transporto ir logistikos įmonių grupė „AsstrA-Associated Traffic“ AG reguliariai vykdo savo partnerių vežėjų auditą. Tokios planinės patikros leidžia kompanijai užtikrinti reikiamą transporto paslaugų lygį bei kontroliuoti, kaip Partneriai atitinka specifinius šios veiklos srities reikalavimus, įtvirtintus atitinkamuose dokumentuose, pvz., SQAS gabenant chemijos gaminius, GDP vežant farmacijos gaminius.
„Partnerių vežėjų auditus kompanija atlieka jau daugiau kaip 10 metų. „AsstrA“ Klientai gali būti tikri, kad kiekvienos rūšies krovinio gabenimas atitinka reikalavimus. Todėl rangovų patikras vykdome reguliariai ir atidžiai. Pagrindiniai kriterijai, kuriems skiriame dėmesį – transporto priemonių techninė būklė ir įrengimas, saugumas, aplinkos apsauga ir socialinė verslo atsakomybė“, – pasakoja Vladislav Aleinikov, „AsstrA“ kokybės, ekologijos ir darbo saugos vadovas.
„AsstrA“ darbuotojai, išklausę išorės mokymus ir gavę sertifikatus, važiuoja į automobilių parkus, kur patikrina būtinos dokumentacijos ir leidimų turėjimą. Tikrinami būtini dokumentai – ATP sertifikatai (reglamentuoja izoliuotų transporto priemonių naudojimą gabenant maisto produktus), techniniai pasai, licencijos ir kt. Apžiūri transporto priemones, nuotraukomis ir filmuota medžiaga fiksuoja parko būklę, užpildo ataskaitines anketas.
„Pagal audito medžiagą kiekvienam rangovui pateikiama išsami ataskaita ir nustatomas atitikties reikalavimams procentas. Po to priimamas sprendimas dėl tolesnio bendradarbiavimo, užsakymų apimčių, taip pat dėl leidimo vežti konkrečių kategorijų krovinius. Šiandien „AsstrA“ bendradarbiauja su 15 000 rangovų. Patikros atliekamos reguliariai, tačiau šiuo metu dėl epidemiologinės situacijos jos laikinai sustabdytos. 2020 m. kovo antroje pusėje suspėjome atlikti poros vežėjų auditą Lenkijoje. Pasibaigus karantinui planuojame auditus Slovakijoje ir Lietuvoje“, – priduria Vladislav Aleinikov.
Šios reguliarios vežėjų patikros užtikrina „AsstrA“ Klientams, kad vežamas krovinys bus saugus, taip pat patvirtina, kad gabenimo procesas atitinka ekologijos reikalavimus ir gero verslo principus.