Tarptautinio krovinių vežimo paslaugų lygis – logistikos kompanijos ir krovinių vežėjo darnaus darbo rezultatas. Tai konkurencingumo rodiklis ir būtinas plėtros dėmuo. Labai svarbu gauti grįžtamąjį ryšį ir kurti lojalumo programas. Tai padeda užtikrinti partnerių suinteresuotumą ir sukurti ilgalaikius bendradarbiavimo ryšius.
Partnerystės skatinimui ypač didelę reikšmę turi informacinių technologijų įdiegimas į darbo procesus. Ekspeditoriaus ir vežėjo tarpusavio santykiai per pastaruosius penkerius metus gerokai transformavosi. Dialogas ir dokumentų apdorojimas persikėlė į internetinę erdvę, pranešimų gaviklius ir pokalbius realiu laiku. Tokių IT sprendimų įdiegimas taupo bendravimui skirtą laiką, mažina distanciją tarp informacijos siuntėjo ir gavėjo. Nuosavų IT išteklių plėtra užtikrina perduodamų duomenų saugumą ir patikimumą. Sparčiai besivystančios technologijos ir automatizacijos procesai užtikrina galimybę logistikos pasauliui gyventi „vienu laiku“.
Kompanija „AsstrA“, siekdama užtikrinti sklandų bendradarbiavimą su vežėjais, kurie yra „AsstrA“ partneriai gabenant krovinius, sukūrė savo IT produktą – užsakymų skirstymo vežėjams interneto svetainę Supplier's Portal. „AsstrA“ darbuotojai Supplier's Portal pateikia užsakymus, kurių nėra jokiose kitose biržose ar tinklalapiuose. Prioritetinis tikslas – automatizacija ir bendradarbiavimo skaidrumas. Darbo procesų optimizavimas, bendravimo tarp darbuotojų supaprastinimas, rutininių operacijų automatizavimas mažina sąnaudas ir gerina paslaugų kokybę, kurią gauna pagrindinė krovinių gabenimo grandis – Klientas.
Prie šio Supplier's Portal prieigą turi jau 2 500 kompanijų. Supplier's Portal galima rasti:
- Visą informaciją apie „AsstrA“ siūlomus krovinių srautus,
- Einamuosius vežėjo užsakymus,
- Būklę,
- Transporto priemonės buvimo vietą žemėlapyje su numatomu atvykimo laiku,
- Atitinkamą dokumentaciją elektroniniu formatu.
„AsstrA“ bendradarbiauja su GPS/Telematic sistemų integravimo į bendrąją bazę sprendimų kūrėju, todėl gali stebėti visą verslo Klientų krovinių gabenimo teritoriją. Kompanijai paslaugas teikia 140 GPS operatorių iš 20 pasaulio šalių, kurie siunčia informaciją apie krovinio buvimo vietą“, – pasakoja Andrej Zazulinskij, įmonių grupės „AsstrA“ IT sprendimų operacijų direktoriaus pavaduotojas.
Apie naudojimąsi Supplier's Portal kalbamės su „AsstrA“ partneriais – transporto paslaugų teikėjais.
Anna Alkhovik, OOO „PrimeWay“
Jau gana ilgai dirbame su Supplier's Portal, labai tuo džiaugiamės. Buvo nesudėtinga pradėti dirbti nauju būdu, nes mes matėme, kad pirmiausia tai bus naudinga mums. Pamatėme, kad gerėja darbas, optimizavosi procesai ir bendravimas. Neliko nereikalingų skambučių ir pranešimų, tai leido susitelkti į prioritetinius uždavinius.
Viacheslav Bondar, OAO „Mogiliavoblavtotrans“ Autobusų parko Nr. 1 Mogiliavo filialas
Be abejonės, Supplier's Portal vertas dėmesio. Tai paprastas ir greitas bendravimo būdas. Jis patogus ir vežėjui, ir ekspeditoriui. Filtruodami informaciją randame reikiamą vežimo kryptį ir be ilgų kalbų pasiimame krovinį. Turime pasiūlymą, kuris gali dar labiau pagerinti darbą – būtų patogu ne tik priimti krovinio vežimo užsakymą, bet ir pateikti sąskaitas per Supplier's Portal.
Natalja Rylik, ООО „KTL“
Mes dar tik pradedam darbą su Supplier's Portal, jau teko dirbti su aplankais Užsakymai ir Pasiūlymai. Iš karto pasižymėjau galimybę gauti papildomą pranešimą el. paštu, kai Supplier's Portal paskelbiamas naujas pasiūlymas. Tai leidžia operatyviai reaguoti ir gauti užsakymą.
Roman Shandrikov, ООО „Cargo Line“
„AsstrA“ Supplier's Portal – tai aštuntasis pasaulio stebuklas. Komandą apima euforija vien pagalvojus apie galimybę dirbti šioje svetainėje. Viskas tinka, viskas patinka, viskuo patenkinti. Ačiū už suteiktą galimybę pareikšti OOO „Cargo Line“ darbuotojų nuomonę.