Įmonių grupė „AsstrA“ didžiuojasi bendradarbiavimu su daugiau kaip 10 000 vežėjų. 2019 m. „AsstrA“ įvykdė 161 000 krovinių vežimo užsakymų, daugiau kaip po 600 užsakymų kiekvieną darbo dieną. „AsstrA“ 25 metus sėkmingai veikia tarptautinio siuntų gabenimo srityje ir dirba su daugeliu svarbių klientų, tačiau ir po tiek veiklos metų pagrindinis prioritetas išlieka stiprių santykių su transporto paslaugas teikiančiomis įmonėmis kūrimas ir puoselėjimas.
Kiekvienais metais įmonė aptarnauja vis daugiau klientų, o transporto paslaugų paklausa didėja. Su įmonių grupe bendradarbiaujantys paslaugų teikėjai gauna įvairiapusę naudą.
Ilga ir sėkminga veiklos istorija
Šveicarijos įmonių grupė „AsstrA-Associated Traffic“ AG transporto paslaugų rinkoje veikia 25 metus. Didelė „AsstrA“ patirtis šioje srityje ir tvirti santykiai su įvairiuose sektoriuose dirbančiomis didžiausiomis pasaulio įmonėmis užtikrina, kad vežėjai, su kuriais bendradarbiauja „AsstrA“, kasdien sulaukia reguliarių užsakymų, nepriklausomai nuo sezoninių pokyčių.
Maršrutai visame pasaulyje
„AsstrA“ komanda vykdo užsakymus gabenti krovinius ilgais ir trumpais maršrutais ES, NVS šalyse, Azijoje ir JAV. Įmonė turi didelį atstovybių tinklą, transporto paslaugų teikėjai maršrutus gali pasirinkti atsižvelgdami į savo veiklos tikslus.
Kelionės į abi puses maršruto planavimas
„AsstrA“ nuolat turi užsakymų, kai prekės siunčiamos į abi puses, todėl su „AsstrA“ bendradarbiaujantys vežėjai išvengia „grįžimo tuščiomis“. Maršrutai planuojami efektyviai, transporto paslaugų užsakymai apdorojami kruopščiai, todėl vežėjai gali būti tikri, kad kiekviena kelionė bus pelninga.
Degalų atsargų papildymas be grynųjų
Transporto paslaugų teikimo partneriai už degalus ir techninius skysčius gali sumokėti specialiomis išankstinio mokėjimo išmaniosiomis kortelėmis. Elektroninė sistema skaičiuoja, kiek papildyta degalų, ir parengia išsamias ataskaitas, kuriose nurodoma degalų papildymo vieta ir laikas, degalų tipas ir suma bei veiklos sąnaudos.
Kelių rinkliava
Naudodamiesi specialiomis kortelėmis vežėjai gali sumokėti už važiavimą viešaisiais keliais, tiltais ir tuneliais. Taip užtikrinamas efektyvus transporto išlaidų valdymas ir analizė.
PVM grąžinimas
Bendradarbiaudama su partneriais įmonių grupė paslaugų teikėjams grąžina PVM, kuris taikomas Europos Sąjungoje pirktiems degalams.
Keltų paslaugos
„AsstrA“ siūlo keltų rezervavimo paslaugą, teikiamą tik partneriams vežėjams – tokiu būdu jie sutaupo laiko ir pinigų.
ROLA paslaugos
„AsstrA“ teikia Rollende Landstraße (ROLA), t.y. paslaugas, skirtas pakrautoms transporto priemonėms pervežti geležinkeliu. Ši intermodalinio transporto forma suteikia galimybę tam tikrais maršrutais vykstantiems vairuotojams ilsėtis specialiai skirtuose vagonuose.
Civilinės atsakomybės draudimas
Partneriams vežėjams padedame įvykdyti formalumus, susijusius su vežėjų atsakomybės draudimu (CMR).
Atsiskaitymas laiku
Visada laikomasi atsiskaitymo už visas suteiktas transporto paslaugas terminų. Užtikrinama, kad vežėjų sąskaitos faktūros bus apmokėtos per 45 dienų nuo originalių dokumentų gavimo dienos.
Supaprastintos muitinės procedūros
Vežėjai muitinės formalumus tvarko aštuoniose „AsstrA“ agentūrose Vokietijoje, Lenkijoje, Baltarusijoje ir Lietuvoje. Teikiame įvairias paslaugas: išduodame visoje ES ir Šveicarijoje galiojančias T1 tranzito deklaracijas Lenkijos pasienio punktuose Koroščine, Bobrovnikuose ir Kužnicoje bei Lietuvos pasienio punktuose Medininkuose, Lavoriškėse ir Raigarde.
„AsstrA“ muitinės agentūros taip pat registruoja elektronines TIR knygelių kopijas Vokietijos ir Lenkijos NCTS sistemoje. Teikiamos ir papildomos paslaugos, pavyzdžiui, elektroninio išankstinio informavimo (EPI) pranešimų, susijusių su prekėmis, įvežtomis į Muitų sąjungos teritoriją keliais, registravimas, taip pat išankstiniai pranešimai apie PI ir garantijų sertifikatus importui. Siūlome ir konsultacijas visais su muitinės formalumais susijusiais klausimais.
Pasiekiamumas 24/7
Su „AsstrA“ ekspertais galima susisiekti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl visi su prekių pristatymu susiję klausimai išsprendžiami nedelsiant.
Supplier’s Portal
Partneriai vežėjai naudojasi „AsstrA“ nuosavybės teise priklausančiu portalu – jame pateikiami krovinių vežimo užsakymai, kurių nėra kitose interneto svetainėse ar biržose. Užsakymai gaunami iš visų „AsstrA“ padalinių visose pasaulio šalyse, kuriose veikia mūsų įmonė.
Dalyvavimas viešuosiuose pirkimuose
„AsstrA“ vežėjams reguliariai rengia viešuosius pirkimus. Konkursuose dalyvaujantys vežėjai gali užmegzti ilgalaikius verslo santykius su „AsstrA“, gauti reguliarius transporto užsakymus ir dalyvauti įmonės lojalumo programoje.
„AsstrA“ sprendimas „Track&Trace Visibility“
Šis sprendimas leidžia siuntą stebėti bet kuriuo metu. Tokiu būdu pagreitinama komunikacija tarp vežėjų, ekspeditorių ir klientų bei užtikrinamas gerokai efektyvesnis visų logistikos grandinės dalyvių darbas. Naudojantis „Track&Trace Visibility“ užtikrinamas skaidrus užsakymų vykdymas, daug greičiau sprendžiamos problemos, susijusios prastovomis ir vėlavimu. Optimizuotos ir efektyvios transporto paslaugos ir darnus sandėlio darbas padeda padidinti apyvartą.
![]()
Vitali Eremenco
„Mūsų darbas su vežėjais yra reikšminga kasdien vykdomų operacijų dalis. Todėl dedame daug pastangų, kad šie santykiai išliktų glaudūs. Garantuojame mūsų logistinio darbo skaidrumą. Su paslaugų teikėjais vykstame susipažinti asmeniškai ir jiems siūlome platų paslaugų asortimentą, kuris užtikrins paprastą, saugų ir pelningą bendradarbiavimą su mumis“, - teigia „AsstrA“ krovinių gabenimo keliais generalinio administracijos direktoriaus pavaduotojas Vitali Eremenco.