Dėl tiekimo grandinių skaitmeninimo, didžiųjų duomenų (angl. Big Data) didesnio prienamumo ir augančio daugiakanalės (angl. Omnichannel) pardavimų strategijos populiarumo, logistikos paslaugų modeliai nuolat kinta. Vadovaudamiesi šiomis tendencijomis, paslaugas ėmė teikti trečiosios šalies logistikos (3PL), o pastaruoju metu ir ketvirtosios šalies logistikos (4PL) paslaugų teikėjai.
Šiuo metu Lenkijos logistikos rinkoje kaip niekada matoma, jog 4PL paslaugų teikėjai planuoja, koordinuoja ir stebi kiekvieną kliento transporto grandinės aspektą. Siekdami užtikrinti sklandų krovinio gabenimą, jie naudoja inovatyvias priemones ir technologijas bei puikiai derina sprendimus. Tai reiškia, kad klientai su 4PL paslaugų teikėjais yra užmezgę daug glaudesnius santykius negu su 3PL teikėjais.
![]()
Karol Baranczuk
„Klientų, kurie neturi gerai išvystytų logistikos galimybių, strateginiam augimui užtikrinti būtina pasirinkti patyrusį transporto ir logistikos partnerį. Kompetentingas partneris gali padėti verslui sėkmingai patekti į naujas rinkas, padidinti bendrą produktyvumą ir veiklą bei išlaikyti konkurencingą padėtį rinkoje“, – teigia „AsstrA“ generalinio administracijos direktoriaus pavaduotojas dalinių siuntų klausimais Karol Baranczuk.
„AsstrA“ įmonių grupė yra patyrusi pasaulinė 4PL paslaugų teikėja, turinti platų kelių, oro, geležinkelių ir jūrų logistikos pasiūlymų asortimentą. Mes teikiame įvairias muitinės konsultavimo ir administravimo paslaugas, padedame klientams gauti visus reikalingus sertifikatus ir leidimus, tvarkyti muitinės formalumus. Be to, klientai gali derinti transporto operacijas su sandėliavimo, krovinio paėmimo, parengimo pervežti į kitus sandėlius ir platinimo paslaugomis.
Karol Baranczuk teigimu, 4PL modelio sėkmę nulemia vietos sandėlyje buvimas. 2020 m. balandį „AsstrA“ atvėrė savo sandėlį Lenkijoje, taip siekdama užtikrinti, kad partneriai ir klientai gautų aukščiausios klasės visiškai skaidrias paslaugas be tarpininkų. Sandėliavimo ir platinimo operacijų metu analizuojami didžiuliai duomenų kiekiai, siekiant kuo labiau sumažinti užsakymų vykdymo metu kylančią riziką, atsakingai reaguoti į nenugalimos jėgos aplinkybes ir išvengti žalos kroviniui realiuoju laiku.
Todėl turėdama didelę patirtį, plačias žinias, inovatyvias IT sistemas ir galimybes optimizuoti bei koordinuoti 4PL procesus, „AsstrA“ gali ir toliau sėkmingai modernizuoti tiekimo grandines. Tokiu būdu klientai gali didinti produktyvumą, sumažinti transporto išlaidas ir kliautis logistikos partneriu, kuris yra pasirengęs prisiderinti prie kintančių reikalavimų.