Gerbiamas svetainės lankytojau,
jūs nustojote pildyti užklausą kainai apskaičiuoti ir paliekate puslapį. Prašome dalyvauti anoniminėje apklausoje, kuri leis mums patobulinti svetainę.

Kiek online užklausos užpildymas yra praktiškas?

Labai paprastas

Greičiausiai paprastas

Normalus

Greičiausiai sunkus

Labai sunkus

Įvertinsite naršymo svetainėje patogumą?

0%
AsstrA
DARBAI TIEKĖJO KABINETAS
  • +370 700 555 77
    Vilnius
    • Vilnius
    • Varšuva
    • Ciurichas
  • office@asstra.lt
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Suomi
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA.lt
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Lankstinukas
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Sertifikatai ir asociacijos
      Bendradarbiavimo privalumai
      AsstrA skaičiais
      Klientų atsiliepimai
      IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
      Pranešimai spaudai
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Tarptautinės parodos
      • AsstrA naujienos
      • Įgyvendinti projektai
      Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
  • TRANSPORTAS IR PASLAUGOS
    • Kelių transportas
      Oro transportas
      Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
      Multimodaliniai pervežimai
      Geležinkelių transportas
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      Daliniai kroviniai
      • Kurjeris laive
      • Skubių krovinių pristatymas
      Importer/Exporter of record, DDP
      Konsultavimas
      Negabaritiniai kroviniai
      Sandėliavimo paslaugos
      Krovinių draudimas
      Muitinės paslaugos
  • SPRENDIMAI PRAMONEI
    • Automobilių pramonė
      Žemės ūkis
      Alkoholiniai gėrimai
      Mados industrija
      Grožio industrija
      Mašinų pramonė
      Metalurgijos pramonė
      Maisto pramonė
      Metalo gaminiai ir įrengimai
      Prekyba
      Tabako pramonė
      Elektronika (HiTech)
      Statybos
      FMCG
      Farmacijos pramonė
      Chemijos pramonė
      Naftos ir dujų produktai
      Celiuliozės
      Kitos pramonės sritys
  • SPECIFINIAI KROVINIAI
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
      Lengvieji, krovininiai automobiliai
      Kiaušiniai
      Skystieji kroviniai
      Birūs kroviniai
      Negabaritinis krovinys
      Vaisiai, daržovės, alyvuogės
      Mediena, medžio granulės
      Galvijai (livestock)
      Temperatūriniai kroviniai
      Padangos
      Kakava
      Pavojingi kroviniai (ADR)
      Spiritas
  • VEŽĖJAMS
    • Vežėjo kabinetas
      Eismo apribojimai
      Mokėjimai
      Degalų kortelės
      DARBAS VEŽĖJAMS
      EPI
      T1 - tranzitinė dekalaracija
      AsstrA Visibility
      Pranešimai apie krovinius
  • KONTAKTAI
    • Marketingo departamentas
      AsstrA biurai
      Susisiekite su pramonės ekspertu
      Personalo skyrius
      Verslo etika
  • KARJERA
    • Karjera
      Darbo galimybės
      Personalo skyrius
      Stažuotė
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Lankstinukas
      • Sertifikatai ir asociacijos
    • AsstrA skaičiais
    • Bendradarbiavimo privalumai
    • IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
    • Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
    • Klientų atsiliepimai
    • Pranešimai spaudai
      • AsstrA naujienos
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Įgyvendinti projektai
      • Tarptautinės parodos
  • Transportas ir Paslaugos
    • Kelių transportas
    • Daliniai kroviniai
      • Skubių krovinių pristatymas
      • Kurjeris laive
    • Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
    • Oro transportas
    • Geležinkelių transportas
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
    • Muitinės paslaugos
    • Sandėliavimo paslaugos
    • Multimodaliniai pervežimai
    • Negabaritiniai kroviniai
    • Krovinių draudimas
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Konsultavimas
  • Sprendimai pramonei
    • Žemės ūkis
    • Alkoholiniai gėrimai
    • Automobilių pramonė
    • Celiuliozės ir popieriaus pramonė
    • Chemijos pramonė
    • Farmacijos pramonė
    • FMCG
    • Naftos ir dujų produktai
    • Grožio industrija
    • Elektronika (HiTech)
    • Mados industrija
    • Maisto pramonė
    • Metalurgijos pramonė
    • Prekyba
    • Mašinų pramonė
    • Statybos
    • Tabako pramonė
    • Metalo gaminiai ir įrengimai
    • Kitos pramonės sritys
  • Specifiniai kroviniai
    • Vaisiai, daržovės, alyvuogės
    • Birūs kroviniai
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
    • Galvijai (livestock)
    • Kakava
    • Kiaušiniai
    • Temperatūriniai kroviniai
    • Negabaritinis krovinys
    • Padangos
    • Pavojingi kroviniai (ADR)
    • Lengvieji, krovininiai automobiliai
    • Skystieji kroviniai
    • Spiritas
    • Mediena, medžio granulės
  • Vežėjams
    • Vežėjo kabinetas
    • Degalų kortelės
    • EPI
    • Mokėjimai
    • Valstybinės šventės ir eismo apribojimai
    • DARBAS VEŽĖJAMS
    • T1 - tranzitinė dekalaracija
    • AsstrA Visibility
    • Pranešimai apie krovinius
  • Kontaktai
    • AsstrA biurai
    • Marketingo departamentas
    • Personalo skyrius
    • Susisiekite su pramonės ekspertu
    • Verslo etika
  • Užpildykite užklausą krovinio pervežimui jau dabar
+

UŽKLAUSA KROVINIO PERVEŽIMUI

Priimamos gabenti kroviniai nuo 1 padėklo ir(arba) virš 500 kg. Kad gabenti krovinius iki 500 kg naudokitės mišrųjų krovinių pristatymo ar pristatymo oro transportu paslaugomis. AsstrA neperveža asmeninių daiktų.

*Atkreipiame jūsų dėmesį, kad įmonė AsstrA-Associated Traffic AG nedirba su fiziniais asmenimis ir individualiomis įmonėmis.
Papildomos paslaugos
Susisiekti
Cost
  • ASSTRA
  • Pranešimai spaudai
  • AsstrA naujienos
  • 2021
  • Pristatymas savavaldėmis transporto priemonėmis yra ateities dalykas, tačiau jo įgyvendinimas užtruks
Pristatymas savavaldėmis transporto priemonėmis yra ateities dalykas, tačiau jo įgyvendinimas užtruks

Pristatymas savavaldėmis transporto priemonėmis yra ateities dalykas, tačiau jo įgyvendinimas užtruks

  Skyriuje Pranešimai spaudai   Data 27.01.2021  

ASSTRA SUPPLY CHAIN VISIBILITY

Automobilių pramonė

Automobilių transportas

Transporto pramonė

JT ekspertų vertinimu, G20 šalys 2019 m. išleido į aplinką 43 gigatonas CO2 teršalų. Šis kiekis sudaro 78 % viso per metus į atmosferą išleidžiamo anglies dioksido kiekio. Aplinkosaugos problemos kelia susirūpinimą ne tik žaliųjų politinėms partijoms, bet ir privačiam verslui. Prancūzija, Anglija, Nyderlandai, Vokietija, Kinija ir kitos šalys deda daug pastangų, kad rastų alternatyvas benzinu ir dyzelinu varomiems automobiliams.

Vystantis pažangioms tendencijoms reiškiamas susirūpinimas ekologija ir planetos ateitimi, o kelių transporto logistikos „žalinimas“ tampa prioritetiniu tikslu. Dėl diegiamų inovatyvių technologijų, įrangos ir paslaugų, matyti pirmieji apčiuopiami rezultatai: sumažėjo degalų sunaudojimas, išmetamųjų dujų kiekis ir eismo spūstys keliuose.

Savavaldžiai elektriniai sunkvežimiai yra nulinės taršos transporto priemonės. Šio tipo sunkvežimiai, palyginti su dyzelinu varomais sunkvežimiais, sumažina transporto išlaidas iki 60 %, o CO2 išmetimą – iki 30 000 tonų. Dėl šios priežasties įprasti sunkvežimiai tampa mažiau populiarūs daugelyje išsivysčiusių šalių. Daugumai įmonių autonominiai savavaldžiai sunkvežimiai su įrengtomis modulinėmis sistemomis sudarys galimybę pasirinkti pelningą, tausojantį aplinką ir saugų krovinių vežimo būdą.

Savavaldžių ir elektrinių transporto priemonių rinka vystosi ir įgauna pagreitį, todėl tolimosios ateities perspektyvos vis labiau tampa tikrove. Rinkos lyderiai „Waymo“, „Uber“, „Aptiv“, „Honda“, „Toyota“ ir „Tesla“ jau pradėjo savavaldžių lengvųjų automobilių ir sunkvežimių modelių bandymus. Savavaldžių elektrinių sunkvežimių rinka plečiasi ir yra naujų logistikos poreikius tenkinančių produktų šaltinis. Šie produktai daugiausia yra bandomieji pavyzdžiai, tiekiami miesto reikmėms tenkinti ar komerciniams vežėjams.

Savavaldės transporto priemonės taip pat atveria ekonomines galimybes optimizuojant įdarbinimo procesus. Tokiai transporto priemonei vairuoti nereikia fizinio asmens; visos būtinos funkcijos valdomos nuotoliniu būdu. Savavaldžiuose sunkvežimiuose įrengtos kameros, radarai ir integruota apšvietimo įranga, užtikrinantys 360 laipsnių matomumą be nematomų zonų.

Šiandieninių elektrinių sunkvežimių ilgis yra 7–18 metrų, to pakanka pakrauti 15 standartinio dydžio padėklų, kurių svoris neviršija 20 tonų. Tokiuose sunkvežimiuose yra sumontuotas baterijų komplektas, kurių bendra kaupimo talpa yra 200 kWh. Visiškai įkrautos tokios savavaldės transporto priemonės gali užtikrintai nuvažiuoti 200 kilometrų. Elektra varomas variklis sunaudoja kur kas mažiau išteklių nei dyzelinis sunkvežimis. Kadangi sunkvežimių baterijos įkraunamos nemokamose įkrovimo stotelėse, tokių transporto priemonių eksploatavimas padės įmonėms sumažinti degalų sąnaudas.

Remiantis Transporto strategijų centro tyrimu, savavaldžių elektrinių sunkvežimių naudojimas perpus sumažins transporto ir logistikos įmonių išlaidas ir bus įmanoma nuolat nepertraukiamai vykdyti krovinių vežimą visą parą.

Oleg Grebenko

„Šiandien sunkvežimio naudojimo trukmė sudaro 30–40 % bendro vairuotojo darbo laiko. Visame pasaulyje automatika sparčiai populiarėja ir ilgalaikėje perspektyvoje ateitis priklauso savavaldėms transporto priemonėms. Automatikos privalumai yra efektyvesni procesai, aukštesnė pristatymo kokybė ir didesnis vairuotojo saugumas. Tačiau trūkumai yra padidėjusios sąnaudos ir sistemos sudėtingumas bei jos pažeidžiamumas dėl elektronikos ar technologinių gedimų, – sako Oleg Grebenko, „AsstrA“ generalinio direktoriaus pavaduotojas specializuotam transportui. – Per ateinančius kelis dešimtmečius robotai nekels konkurencinės grėsmės vairuotojams. Šiandien vis dar kalbame apie eksperimentinius projektus. Prieš savavaldėms transporto priemonėms pasirodant masinėje rinkoje, reikės modernizuoti automobilius, kelių infrastruktūrą ir atnaujinti teisės aktus. Pirmosios pagrindinės logistikos funkcijos, kurias atliks robotai, bus taikomos įmonių vidaus verslo procesuose. Tik patvirtinus jų pagrįstumą, tokie sprendimai bus plačiai taikomi pasauliniame transporto sektoriuje.“

Paspauskite apie mus

  • AsstrA naujienos
  • Newsletter COVID-19
  • AsstrA vaizdo įrašai
  • Įgyvendinti projektai
  • Tarptautinės parodos

RAŠYMAS APIE MUS

Populiarios publikacijos

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

01.10.21
„AsstrA“  stiprina savo padėtį rinkoje

„AsstrA“ stiprina savo padėtį rinkoje

09.08.21
Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

21.07.21
„AsstrA“ partneriai: Kartu kelyje

„AsstrA“ partneriai: Kartu kelyje

20.07.21
Visos publikacijos
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   Visos teisės saugomos |  Incoterms  |  Žodynas  |  Logistikos gidas  |  Privatumo politika  |  Slapukų politika  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |   General conditions of providing transportation services to customers  |  DUK
Mūsų ofisas: Kubiliaus g. 18, 09108 Vilnius
Įvertinimas ★★★★★ pagrįstas apžvalgos 16 klientų.