Keliamieji 2020-ieji, nepanašūs į jokius kitus, baigėsi. Praėjusieji metai tapo išskirtiniai dėl į mūsų gyvenimą įsiveržusios koronaviruso pandemijos, kuri visiškai pakeitė įprastą gyvenimą mūsų planetoje.
Apribojimai ir naujos sąlygos reikalauja neišvengiamų arba spontaniškų alternatyvių sprendimų. Per pastarąsias 366 dienas įvyko ryškus perėjimas į skaitmeninę erdvę. Tradicinės konferencijos, parodos, susitikimai ir kiti renginiai vyksta naujomis bendravimo formomis. Ne išimtis yra ir „AsstrA Viva“ verslo konferencija, vykusi 2021 m. sausio mėnesį. Kiekvienais metais šio renginio metu apibendrinami praėjusiųjų metų rezultatai, numatomos kitų metų plėtros kryptys, apdovanojami geriausių darbo rezultatų pasiekę kompanijos darbuotojai.
![]()
Ekaterina Snegirova
„Gyvenimas padiktavo naujas taisykles, todėl kasmetinės konferencijos jau negalėjome surengti kaip įprastai. Reikėjo rasti naują išskirtinį sprendimą, kad galėtume „sukviesti“ komandą iš dviejų dešimčių šalių, nuotoliniu būdu sutelkti kolegas ir įkvėpti juos ambicingiems planams, – pasakoja Ekaterina Snegiriova, rinkodaros skyriaus vadovė. – Norėdami matyti visą komandą vienoje vietoje, pasitelkėme verslo platformą Event.rocks, joje užsiregistravo 755 dalyviai. Darbuotojai keitėsi naujienomis, nuotraukomis ir svarbiausia – dalyvavo konferencijoje realiu laiku“.
Šio renginio šūkis buvo Let’s Go Digital, Let’s Do Quality. Jis pasirinktas ne atsitiktinai. 2021 metai taps paslaugų kokybės lygio kėlimo ir skaitmeninių produktų įdiegimo metais. Kokybės strategija yra būtina siekiant užtikrinti tolesnę verslo plėtrą artimiausiais metais. Ši koncepcija buvo aptariama ir palaipsniui diegiama dviejų konferencijos dienų metu.
„AsstrA Viva 2021“ kaip kviestinis svečias dalyvavo ateities sprendimų analitikas iš CIFS (Copenhagen Institute for Future Studies), kuris kalbėjo apie logistikos tendencijas. Konferencijoje apie emocinį intelektą pasakojo psichologijos mokslų daktaras. Nuotoliniu būdu konferencijoje dalyvavo, paskaitas skaitė ir prezentacijas pristatė dešimtys „AsstrA“ pranešėjų ir skirtingų šalių.
![]()
Dmitrij Pshenichnyj
Dmitriy Pshenichniy, darbo su pagrindiniais Klientais vadovas, įvertino konferenciją kaip visiškai naujo kokybės ir profesionalumo lygio renginį. „Šiuolaikinės ryšio technologijos, kūrybiškumas ir kolegų entuziazmas šį įvykį padarė ryškų ir įsimenamą. Dalyviai, prisijungę tiek nuotoliniu, tiek kontaktiniu būdu, aptarė su pranešėjais klausimus, kurie rūpi „AsstrA“ darbuotojams. Tai buvo visiškas įsiliejimas į skaitmeninę erdvę“.
Skaitmenizacija ir kokybė – tai patogu ir naudinga bendrovės verslo Klientams ir transportavimo Partneriams. 2020 metai tapo postūmiu akimirksniu pereiti prie nuotolinio darbo. Tuo pačiu tapo visiškai aišku, kad ateitis neįsivaizduojama be technologijų. Kompanija „AsstrA“ kiekvieną dieną gerina paslaugų kokybę ir palaipsniui artėja prie tikslo – patekti į logistikos paslaugų teikėjų Europoje dešimtuką.