2021 m. ir toliau išlieka spaudimas logistikos rinkai. Nacionalinės ekonomikos ir įmonės lėtai, bet užtikrintai susitvarko su epidemijos padariniais. Sueco kanalą užblokavęs „Evergreen“ konteinerių laivas buvo tikras išbandymas transporto sektoriui. Be to, yra konteinerių trūkumas ir jie nevienodai paskirstyti pasaulyje, uostuose ir keliuose yra susidariusios spūstys. Taip pat tarptautinei prekybai neigiamą poveikį daro vairuotojų trūkumas, blogas investicinis klimatas ir kylančios kainos. Tačiau nepaisant šių sunkumų „AsstrA“ toliau siekia užsibrėžtų tikslų.
2021 metais pagrindinis įmonės plėtros tikslas yra siekti geriausios tarptautinio krovinių vežimo paslaugų kokybės naudojant „AsstrA Visibility“. Ateityje įmonė siekia išplėsti kompetencijas pristatant jūrų transportu gabenamus krovinius „nuo durų iki durų“, taip skatinant augimą. Daugiau apie įmonės planus antrajam pusmečiui papasakojo „AsstrA“ tarptautinės įmonių grupės generalinis direktorius Dmitry Lagun.
![]()
Dmitry Lagun
„Įmonė orientuojasi į krovinių gabenimo konteineriais apimčių didinimą ir toliau skatina klientus naudotis šiuo produktu. Planuojame atidaryti biurus Valensijoje ir Hamburge. Per šiuos biurus norime plėtoti savo veiklą uostuose bei stiprinti operatorių, besispecializuojančių krovinių pervežimuose jūra, bet neturinčių savo laivo (NVOCC) ir laivų linijų bendradarbiavimą. Mūsų sausumos transporto kokybė ir užjūrio krovinių apimtys puikiai papildo viena kitą. Kiekvienam klientui užtikrinami suderinti ir integruoti sprendimai iš vieno šaltinio, skaidrios paslaugos ir pasaulinio lygio kokybė“ – sako Dmitry Lagun.
2020 m. „AsstrA“ klientams pristatė 30000 dvidešimties pėdų vieneto ekvivalento (TEU) konteinerių. Šiais metais įmonė planuoja padidinti skaičių iki 50000 dvidešimties pėdų vieneto ekvivalento (TEU) konteinerių.
„Planuojame įdiegti naują transporto valdymo sistemą (TMS) pilnų konteinerių kroviniams (FCL) ir sukurti bendro logistikos operacijų valdymo centro paslaugą mūsų klientams. Bendradarbiaudama su įrangos ir transporto priemonių operatoriais, įmonė rengia naujus metodus. Siekdami užtikrinti krovinių buvimo vietos stebėjimą visą parą, septynias dienas per savaitę, plečiame bendradarbiavimą su „Shippeo“. Taikant technologines naujoves, klientams užtikrinama visiška atitiktis kokybės reikalavimams, pristatymas laiku, išlaidų logistikai optimizavimas ir naujos krovinių vežimo schemos“ – priduria Dmitry Lagun.
„AsstrA“ komanda rengia tikslines mokymo programas darbuotojams ir taiko naujoviškus metodus įdarbinant talentingus asmenis. Siekiant asmeninių ir įmonės tikslų, kiekvienas darbuotojas turi galimybę naudotis atitinkamomis priemonėmis ir atranda naujas tobulėjimo perspektyvas. Didėjant darbuotojų skaičiui ir augant jų teikiamų paslaugų kokybei, įmonė siekia globalaus tikslo – iki 2030 m. tapti vienu iš 10 didžiausių logistikos paslaugų teikėjų Europoje.