Gerbiamas svetainės lankytojau,
jūs nustojote pildyti užklausą kainai apskaičiuoti ir paliekate puslapį. Prašome dalyvauti anoniminėje apklausoje, kuri leis mums patobulinti svetainę.

Kiek online užklausos užpildymas yra praktiškas?

Labai paprastas

Greičiausiai paprastas

Normalus

Greičiausiai sunkus

Labai sunkus

Įvertinsite naršymo svetainėje patogumą?

0%
AsstrA
DARBAI TIEKĖJO KABINETAS
  • +370 700 555 77
    Vilnius
    • Vilnius
    • Varšuva
    • Ciurichas
  • office@asstra.lt
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Suomi
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA.lt
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Lankstinukas
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Sertifikatai ir asociacijos
      Bendradarbiavimo privalumai
      AsstrA skaičiais
      Klientų atsiliepimai
      IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
      Pranešimai spaudai
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Tarptautinės parodos
      • AsstrA naujienos
      • Įgyvendinti projektai
      Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
  • TRANSPORTAS IR PASLAUGOS
    • Kelių transportas
      Oro transportas
      Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
      Multimodaliniai pervežimai
      Geležinkelių transportas
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      Daliniai kroviniai
      • Kurjeris laive
      • Skubių krovinių pristatymas
      Importer/Exporter of record, DDP
      Konsultavimas
      Negabaritiniai kroviniai
      Sandėliavimo paslaugos
      Krovinių draudimas
      Muitinės paslaugos
  • SPRENDIMAI PRAMONEI
    • Automobilių pramonė
      Žemės ūkis
      Alkoholiniai gėrimai
      Mados industrija
      Grožio industrija
      Mašinų pramonė
      Metalurgijos pramonė
      Maisto pramonė
      Metalo gaminiai ir įrengimai
      Prekyba
      Tabako pramonė
      Elektronika (HiTech)
      Statybos
      FMCG
      Farmacijos pramonė
      Chemijos pramonė
      Naftos ir dujų produktai
      Celiuliozės
      Kitos pramonės sritys
  • SPECIFINIAI KROVINIAI
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
      Lengvieji, krovininiai automobiliai
      Kiaušiniai
      Skystieji kroviniai
      Birūs kroviniai
      Negabaritinis krovinys
      Vaisiai, daržovės, alyvuogės
      Mediena, medžio granulės
      Galvijai (livestock)
      Temperatūriniai kroviniai
      Padangos
      Kakava
      Pavojingi kroviniai (ADR)
      Spiritas
  • VEŽĖJAMS
    • Vežėjo kabinetas
      Eismo apribojimai
      Mokėjimai
      Degalų kortelės
      DARBAS VEŽĖJAMS
      EPI
      T1 - tranzitinė dekalaracija
      AsstrA Visibility
      Pranešimai apie krovinius
  • KONTAKTAI
    • Marketingo departamentas
      AsstrA biurai
      Susisiekite su pramonės ekspertu
      Personalo skyrius
      Verslo etika
  • KARJERA
    • Karjera
      Darbo galimybės
      Personalo skyrius
      Stažuotė
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Lankstinukas
      • Sertifikatai ir asociacijos
    • AsstrA skaičiais
    • Bendradarbiavimo privalumai
    • IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
    • Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
    • Klientų atsiliepimai
    • Pranešimai spaudai
      • AsstrA naujienos
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Įgyvendinti projektai
      • Tarptautinės parodos
  • Transportas ir Paslaugos
    • Kelių transportas
    • Daliniai kroviniai
      • Skubių krovinių pristatymas
      • Kurjeris laive
    • Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
    • Oro transportas
    • Geležinkelių transportas
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
    • Muitinės paslaugos
    • Sandėliavimo paslaugos
    • Multimodaliniai pervežimai
    • Negabaritiniai kroviniai
    • Krovinių draudimas
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Konsultavimas
  • Sprendimai pramonei
    • Žemės ūkis
    • Alkoholiniai gėrimai
    • Automobilių pramonė
    • Celiuliozės ir popieriaus pramonė
    • Chemijos pramonė
    • Farmacijos pramonė
    • FMCG
    • Naftos ir dujų produktai
    • Grožio industrija
    • Elektronika (HiTech)
    • Mados industrija
    • Maisto pramonė
    • Metalurgijos pramonė
    • Prekyba
    • Mašinų pramonė
    • Statybos
    • Tabako pramonė
    • Metalo gaminiai ir įrengimai
    • Kitos pramonės sritys
  • Specifiniai kroviniai
    • Vaisiai, daržovės, alyvuogės
    • Birūs kroviniai
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
    • Galvijai (livestock)
    • Kakava
    • Kiaušiniai
    • Temperatūriniai kroviniai
    • Negabaritinis krovinys
    • Padangos
    • Pavojingi kroviniai (ADR)
    • Lengvieji, krovininiai automobiliai
    • Skystieji kroviniai
    • Spiritas
    • Mediena, medžio granulės
  • Vežėjams
    • Vežėjo kabinetas
    • Degalų kortelės
    • EPI
    • Mokėjimai
    • Valstybinės šventės ir eismo apribojimai
    • DARBAS VEŽĖJAMS
    • T1 - tranzitinė dekalaracija
    • AsstrA Visibility
    • Pranešimai apie krovinius
  • Kontaktai
    • AsstrA biurai
    • Marketingo departamentas
    • Personalo skyrius
    • Susisiekite su pramonės ekspertu
    • Verslo etika
  • Užpildykite užklausą krovinio pervežimui jau dabar
+

UŽKLAUSA KROVINIO PERVEŽIMUI

Priimamos gabenti kroviniai nuo 1 padėklo ir(arba) virš 500 kg. Kad gabenti krovinius iki 500 kg naudokitės mišrųjų krovinių pristatymo ar pristatymo oro transportu paslaugomis. AsstrA neperveža asmeninių daiktų.

*Atkreipiame jūsų dėmesį, kad įmonė AsstrA-Associated Traffic AG nedirba su fiziniais asmenimis ir individualiomis įmonėmis.
Papildomos paslaugos
Susisiekti
Cost
  • ASSTRA
  • Pranešimai spaudai
  • AsstrA naujienos
  • Atlyginimas – didesnis, vairuotojų – mažiau

Atlyginimas – didesnis, vairuotojų – mažiau

Skyriuje Pranešimai spaudai   Data 22.03.2022  
Atlyginimas – didesnis, vairuotojų – mažiau
Alexandr Monsh

Alexandr Monsh

Remiantis įsigaliojusio Mobilumo paketo nuostatomis, vairuotojai gaus visą minimalų atlyginimą, nustatytą toje šalyje, kurioje jie faktiškai dirba. Vokietijos vyriausybė ketina 2022 m. minimalų valandinį atlygį padidinti iki 12 EUR. Ar vairuotojai jau iš džiaugsmo trina rankomis?

Vadovaujantis MiLoG nuostatomis (vok. Mindestohngesetz – 2015 m. įsigaliojęs Įstatymas dėl minimalaus atlyginimo), nuo 2022 m. sausio 1 d. įstatymu nustatytas minimalus valandinis atlygis padidėjo nuo buvusių 9,50 EUR iki 9,82 EUR. Dar vienas minimalaus atlygio didinimas iki 11,45 EUR planuojamas šių metų liepos mėn. Spalio mėn. Vokietijos vyriausybė ketina valandinį atlygį padidinti iki 12 EUR.

Tai reiškia, kad vairuotojai, kurie vykdo pervežimus (taikoma kabotažo vežimams, tarptautiniams pervežimams, jei kroviniai yra pakraunami ir iškraunami Vokietijoje, ir jei kroviniai yra iš dalies pakraunami ir iškraunami šioje šalyje), gaus didesnius atlyginimus. Savo ruožtu vežėjai turi atsižvelgti į išlaidų augimą, atsirandantį dėl planuojamo minimalaus atlygio didinimo.

Tačiau klausimas liečia ne tik Vokietiją. Remiantis nuo 2022 m. vasario mėn. įsigaliojusio Mobilumo paketo nuostatomis, vairuotojai, kuriems taikomos naujos delegavimo taisyklės, gaus visą minimalų atlyginimą, galiojantį toje šalyje, kurioje jie faktiškai dirba.

Palyginimo tikslu pateikiame apytikrius minimalius valandinius atlygius, kurie galioja kai kuriose kitose Europos šalyse:

Apie tai, kaip nauji reikalavimai dėl vairuotojų darbo užmokesčio keičia situaciją transporto ir logistikos sektoriuje, pasakoja „AsstrA Associated Traffic AG“ filialo Magdeburge vadovas Aleksandr Monš.

– Aleksandrai, ar nauji reikalavimai dėl komandiruotųjų vairuotojų darbo užmokesčio didėjimo yra teorija, ar tikrovė?

Sunku pasakyti, ar iš tiesų vairuotojas, kuris faktiškai dirba, pavyzdžiui, Vokietijos teritorijoje, gaus Vokietijoje taikomą atlygį. Ar yra mokamas visas minimalus atlyginimas, pirmiausiai kontroliuos vokiškos įmonės. Vadovaujantis Vokietijos įstatymais, užsienio šalių vežėjai savo vairuotojams turi mokėti didesnius atlyginimus, tačiau kyla klausimas, ar jie laikysis tokio reikalavimo? Abejoju.

– Ką MiLoG reiškia užsienio transporto įmonėms?

Tai reiškia, kad rizika yra iš abiejų pusių. Pirma, Vokietijos įmonės turi galimybę patikrinti, ar darbdavys moka vairuotojui atlyginimą tuo metu, kai vairuotojas būna Vokietijoje, ir jei ne, skirti baudą. Antras pavojus – gali būti, kad nepatenkinti vairuotojai paduos į teismą darbdavius, kurie nesilaiko naujų reikalavimų. Apskritai, manau, kad pervežimų, kuriuos į Vokietiją vykdo užsienio šalių vežėjai, apimtys dėl  MiLoG taikymo nesumažės.

– Vokietijos vyriausybė ketina spalio mėn. šalyje minimalų valandinį atlygį pakelti iki 12 EUR. Skamba ambicingai.

Esu tikras, kad tie ketinimai bus įgyvendinti. Už darbą turi būti mokama teisingai. Be to, dėl didelio vairuotojų trūkumo paskutiniaisiais metais atlyginimų augimo tendencija ir taip išlieka.

– Ar Vokietijoje aštriai jaučiamas vairuotojų trūkumas?

Per paskutiniuosius penkerius metus situacija atrodo taip: maždaug 50 000 vairuotojų kasmet išeina į pensiją. Naują leidimą dirbti gauna 20 000. Trūkumas – 30 000. Dabartinio aktyvaus ekonomikos augimo sąlygomis tai yra katastrofa.

– Atrodo, kad ši problema liečia visą Europą.

Taip. Kiekviena šalis trūkumo problemą sprendžia savarankiškai. Vokiečiai vairuotojus samdo iš Lenkijos, Čekijos, o Lenkija, Čekija – iš Moldovos, Baltarusijos, Ukrainos. Vyksta grandininė reakcija, tačiau problema neišnyksta.

– Kaip apskritai vertinate dabartinę situaciją transporto ir logistikos sektoriuje?

Situacija didelio optimizmo nekelia. Dėl vairuotojų trūkumo Vokietijoje ir visoje Europos Sąjungoje stinga transporto. Užsienio įmonės bijo investuoti į naujus įrengimus, o prie viso to pridėję kuro kainų šuolį gauname 50 proc. išaugusį įkainį už krovinių pervežimą Vokietijos teritorijoje. Tai – dideli svyravimai. Transporto ir logistikos sektorius susiduria su nauju iššūkiu.

Autorius: Anastasiya Sidelnikova.

Populiarūs leidiniai

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Data 01.10.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
„AsstrA“  stiprina savo padėtį rinkoje

„AsstrA“ stiprina savo padėtį rinkoje

Data 09.08.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Data 21.07.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   Visos teisės saugomos |  Incoterms  |  Žodynas  |  Logistikos gidas  |  Privatumo politika  |  Slapukų politika  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |   General conditions of providing transportation services to customers  |  DUK
Mūsų ofisas: Kubiliaus g. 18, 09108 Vilnius
Įvertinimas ★★★★★ pagrįstas apžvalgos 16 klientų.