Logistikos bendrovės vienos pirmųjų ėmė naudotis IT sprendimais siekdamos sukurti konkurencinius pranašumus įvairiems verslo dalyviams – Klientams ir transporto paslaugų partneriams. Pagrindinis reikalavimas IT produktams – praktinis efektyvumas, patikimumas, funkcionalumas, atitiktis pasaulinėms tendencijoms ir derėjimas su kompanijoje esančia IT sprendimų struktūra. Universalus „AsstrA“ sprendimas, orientuotas į transporto ir logistikos paslaugų teikėjų darbo optimizavimą, yra „Tiekėjo kabinetas“. Šis sprendimas pasižymi funkcionalumu ir daugybe parinkčių, kurias parengė IT specialistai būtent logistikos sričiai.
Daugiau informacijos
-
„Tiekėjo kabineto“ tikslai
Pagrindinis „Tiekėjo kabineto“ sukūrimo ir įdiegimo tikslas – automatizacija, transporto paslaugų tiekėjų ir įmonių grupės „AsstrA-Associated Traffic“ AG bendradarbiavimo kokybės ir skaidrumo didinimas.
Automatizavus rutinines operacijas ir integravus sistemas, „Tiekėjo kabinetas“ padidina verslo procesų efektyvumą, sumažina transporto ir logistikos partnerio personalo išlaidas ir didina produktyvumą. Tai optimizuoja darbo procesus, didina tikslumą ir pasikartojančių veiksmų greitį. Taip sukuriama galimybė sukurti pritaikytą planą. Partneriai transporto paslaugų tiekėjai gauna informaciją su „AsstrA“ krovinių srautų pasiūlymais. Prieiga prie užsakymo duomenų galima bet kurioje pasaulio vietoje ir iš bet kokio autorizuoto įrenginio.
-
„Tiekėjo kabineto“ naudojimo privalumai
„AsstrA“ transporto paslaugų partneriams siūlo naudotis „Tiekėjo kabinetu“ siekiant pirkimo ir užsakymo valdymo optimizavimo.
1. KROVINIŲ PASIŪLA:
- Visų skyrių ir regionų „AsstrA“ specialistai paskelbia informaciją apie krovinius.
- Prieiga prie visų realių Klientų aktualių krovinių.
- Kainos ir transporto priemonės duomenų įvedimas realiu laiku.
- Parko darbo patogus planavimas dėl galimybės matyti planinius pakrovimus.
- Užsakymo patvirtinimas „vienu spustelėjimu“.
- Informacijos apie laisvą transportą rankinis įvedimas ir pagal tai pateikiama automatinė laisvų krovinių pasiūla.
- Automatinis krovinių parinkimas grįžtamajam maršrutui su „AsstrA“.
2. LAIKO VALDYMAS IR IŠLAIDŲ MAŽINIMAS:
- Nėra šlamšto ir nereikalingo susirašinėjimo, užsakymo detalės įvedamos ar keičiamos automatiškai.
- Neturint GPS, naudojamas mobilusis priedėlis „Track&Trace“.
- GPS stebėsenos integravimas į „Tiekėjo kabinetą“, statusų patvirtinimo laiko sutrumpėjimas.
- Saugus visų duomenų saugojimas serveriuose.
- Galimybė valdyti savo darbuotojų prieigą prie portalo.
- Greitas kontaktas realiuoju laiku su „AsstrA“ specialistu.
3. PASLAUGŲ APMOKĖJIMAS IR ATASKAITOS:
- Ataskaitų apie atliktus gabenimus gavimas.
- Sąskaitų pateikimas už atliktus gabenimus.
- Skaidrus mokėjimų grafikas.
Malonaus naudojimosi!
Norėdami užsiregistruoti „Tiekėjo kabinete“ pasinaudokite elektronine forma nuoroda.
Norėdami įeiti į „Tiekėjo kabinetą“, pasinaudokite nuoroda portal.asstra.com.
Kilus klausimų dėl tinklalapio darbo arba jei turite pasiūlymų, kaip jį galima pagerinti, rašykite mums adresu cab@asstra.com.
-
„Tiekėjo kabineto“ tikslai
Pagrindinis „Tiekėjo kabineto“ sukūrimo ir įdiegimo tikslas – automatizacija, transporto paslaugų tiekėjų ir įmonių grupės „AsstrA-Associated Traffic“ AG bendradarbiavimo kokybės ir skaidrumo didinimas.
Automatizavus rutinines operacijas ir integravus sistemas, „Tiekėjo kabinetas“ padidina verslo procesų efektyvumą, sumažina transporto ir logistikos partnerio personalo išlaidas ir didina produktyvumą. Tai optimizuoja darbo procesus, didina tikslumą ir pasikartojančių veiksmų greitį. Taip sukuriama galimybė sukurti pritaikytą planą. Partneriai transporto paslaugų tiekėjai gauna informaciją su „AsstrA“ krovinių srautų pasiūlymais. Prieiga prie užsakymo duomenų galima bet kurioje pasaulio vietoje ir iš bet kokio autorizuoto įrenginio.
-
„Tiekėjo kabineto“ naudojimo privalumai
„AsstrA“ transporto paslaugų partneriams siūlo naudotis „Tiekėjo kabinetu“ siekiant pirkimo ir užsakymo valdymo optimizavimo.
1. KROVINIŲ PASIŪLA:
- Visų skyrių ir regionų „AsstrA“ specialistai paskelbia informaciją apie krovinius.
- Prieiga prie visų realių Klientų aktualių krovinių.
- Kainos ir transporto priemonės duomenų įvedimas realiu laiku.
- Parko darbo patogus planavimas dėl galimybės matyti planinius pakrovimus.
- Užsakymo patvirtinimas „vienu spustelėjimu“.
- Informacijos apie laisvą transportą rankinis įvedimas ir pagal tai pateikiama automatinė laisvų krovinių pasiūla.
- Automatinis krovinių parinkimas grįžtamajam maršrutui su „AsstrA“.
2. LAIKO VALDYMAS IR IŠLAIDŲ MAŽINIMAS:
- Nėra šlamšto ir nereikalingo susirašinėjimo, užsakymo detalės įvedamos ar keičiamos automatiškai.
- Neturint GPS, naudojamas mobilusis priedėlis „Track&Trace“.
- GPS stebėsenos integravimas į „Tiekėjo kabinetą“, statusų patvirtinimo laiko sutrumpėjimas.
- Saugus visų duomenų saugojimas serveriuose.
- Galimybė valdyti savo darbuotojų prieigą prie portalo.
- Greitas kontaktas realiuoju laiku su „AsstrA“ specialistu.
3. PASLAUGŲ APMOKĖJIMAS IR ATASKAITOS:
- Ataskaitų apie atliktus gabenimus gavimas.
- Sąskaitų pateikimas už atliktus gabenimus.
- Skaidrus mokėjimų grafikas.
Malonaus naudojimosi!
Norėdami užsiregistruoti „Tiekėjo kabinete“ pasinaudokite elektronine forma nuoroda.
Norėdami įeiti į „Tiekėjo kabinetą“, pasinaudokite nuoroda portal.asstra.com.
Kilus klausimų dėl tinklalapio darbo arba jei turite pasiūlymų, kaip jį galima pagerinti, rašykite mums adresu cab@asstra.com.