Gerbiamas svetainės lankytojau,
jūs nustojote pildyti užklausą kainai apskaičiuoti ir paliekate puslapį. Prašome dalyvauti anoniminėje apklausoje, kuri leis mums patobulinti svetainę.

Kiek online užklausos užpildymas yra praktiškas?

Labai paprastas

Greičiausiai paprastas

Normalus

Greičiausiai sunkus

Labai sunkus

Įvertinsite naršymo svetainėje patogumą?

0%
AsstrA
DARBAI TIEKĖJO KABINETAS
  • +370 700 555 77
    Vilnius
    • Vilnius
    • Varšuva
    • Ciurichas
  • office@asstra.lt
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Suomi
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA.lt
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Lankstinukas
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Sertifikatai ir asociacijos
      Bendradarbiavimo privalumai
      AsstrA skaičiais
      Klientų atsiliepimai
      IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
      Pranešimai spaudai
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Tarptautinės parodos
      • AsstrA naujienos
      • Įgyvendinti projektai
      Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
  • TRANSPORTAS IR PASLAUGOS
    • Kelių transportas
      Oro transportas
      Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
      Multimodaliniai pervežimai
      Geležinkelių transportas
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      Daliniai kroviniai
      • Kurjeris laive
      • Skubių krovinių pristatymas
      Importer/Exporter of record, DDP
      Konsultavimas
      Negabaritiniai kroviniai
      Sandėliavimo paslaugos
      Krovinių draudimas
      Muitinės paslaugos
  • SPRENDIMAI PRAMONEI
    • Automobilių pramonė
      Žemės ūkis
      Alkoholiniai gėrimai
      Mados industrija
      Grožio industrija
      Mašinų pramonė
      Metalurgijos pramonė
      Maisto pramonė
      Metalo gaminiai ir įrengimai
      Prekyba
      Tabako pramonė
      Elektronika (HiTech)
      Statybos
      FMCG
      Farmacijos pramonė
      Chemijos pramonė
      Naftos ir dujų produktai
      Celiuliozės
      Kitos pramonės sritys
  • SPECIFINIAI KROVINIAI
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
      Lengvieji, krovininiai automobiliai
      Kiaušiniai
      Skystieji kroviniai
      Birūs kroviniai
      Negabaritinis krovinys
      Vaisiai, daržovės, alyvuogės
      Mediena, medžio granulės
      Galvijai (livestock)
      Temperatūriniai kroviniai
      Padangos
      Kakava
      Pavojingi kroviniai (ADR)
      Spiritas
  • VEŽĖJAMS
    • Vežėjo kabinetas
      Eismo apribojimai
      Mokėjimai
      Degalų kortelės
      DARBAS VEŽĖJAMS
      EPI
      T1 - tranzitinė dekalaracija
      AsstrA Visibility
      Pranešimai apie krovinius
  • KONTAKTAI
    • Marketingo departamentas
      AsstrA biurai
      Susisiekite su pramonės ekspertu
      Personalo skyrius
      Verslo etika
  • KARJERA
    • Karjera
      Darbo galimybės
      Personalo skyrius
      Stažuotė
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Lankstinukas
      • Sertifikatai ir asociacijos
    • AsstrA skaičiais
    • Bendradarbiavimo privalumai
    • IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
    • Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
    • Klientų atsiliepimai
    • Pranešimai spaudai
      • AsstrA naujienos
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Įgyvendinti projektai
      • Tarptautinės parodos
  • Transportas ir Paslaugos
    • Kelių transportas
    • Daliniai kroviniai
      • Skubių krovinių pristatymas
      • Kurjeris laive
    • Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
    • Oro transportas
    • Geležinkelių transportas
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
    • Muitinės paslaugos
    • Sandėliavimo paslaugos
    • Multimodaliniai pervežimai
    • Negabaritiniai kroviniai
    • Krovinių draudimas
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Konsultavimas
  • Sprendimai pramonei
    • Žemės ūkis
    • Alkoholiniai gėrimai
    • Automobilių pramonė
    • Celiuliozės ir popieriaus pramonė
    • Chemijos pramonė
    • Farmacijos pramonė
    • FMCG
    • Naftos ir dujų produktai
    • Grožio industrija
    • Elektronika (HiTech)
    • Mados industrija
    • Maisto pramonė
    • Metalurgijos pramonė
    • Prekyba
    • Mašinų pramonė
    • Statybos
    • Tabako pramonė
    • Metalo gaminiai ir įrengimai
    • Kitos pramonės sritys
  • Specifiniai kroviniai
    • Vaisiai, daržovės, alyvuogės
    • Birūs kroviniai
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
    • Galvijai (livestock)
    • Kakava
    • Kiaušiniai
    • Temperatūriniai kroviniai
    • Negabaritinis krovinys
    • Padangos
    • Pavojingi kroviniai (ADR)
    • Lengvieji, krovininiai automobiliai
    • Skystieji kroviniai
    • Spiritas
    • Mediena, medžio granulės
  • Vežėjams
    • Vežėjo kabinetas
    • Degalų kortelės
    • EPI
    • Mokėjimai
    • Valstybinės šventės ir eismo apribojimai
    • DARBAS VEŽĖJAMS
    • T1 - tranzitinė dekalaracija
    • AsstrA Visibility
    • Pranešimai apie krovinius
  • Kontaktai
    • AsstrA biurai
    • Marketingo departamentas
    • Personalo skyrius
    • Susisiekite su pramonės ekspertu
    • Verslo etika
  • Užpildykite užklausą krovinio pervežimui jau dabar
+

UŽKLAUSA KROVINIO PERVEŽIMUI

Priimamos gabenti kroviniai nuo 1 padėklo ir(arba) virš 500 kg. Kad gabenti krovinius iki 500 kg naudokitės mišrųjų krovinių pristatymo ar pristatymo oro transportu paslaugomis. AsstrA neperveža asmeninių daiktų.

*Atkreipiame jūsų dėmesį, kad įmonė AsstrA-Associated Traffic AG nedirba su fiziniais asmenimis ir individualiomis įmonėmis.
Papildomos paslaugos
Susisiekti
Cost
  • ASSTRA
  • Pranešimai spaudai
  • AsstrA naujienos
  • Čekijos ir Slovakijos automobilių pramonės krizė

Čekijos ir Slovakijos automobilių pramonės krizė

Skyriuje Pranešimai spaudai   Data 08.04.2022  
Čekijos ir Slovakijos automobilių pramonės krizė
Tatjana Serikova

Tatjana Serikova

2022 metai pasaulio automobilių pramonei bus sudėtingi. Problemas, kurias sukėlė „Breksitas“, Covid-19 pandemija ir nesibaigiantis puslaidininkių lustų trūkumas, dar labiau pagilino karinio įsiveržimo į Ukrainą ekonominės pasekmės. Čekijos ir Slovakijos ekonomika atsidūrė ypač nepalankioje situacijoje, nes yra labai priklausoma nuo automobilių sektoriaus.

Ilgą laiką Čekijos Respublika ir Slovakija buvo automobilių pramonės lyderės. Šios šalys atitinkamai užima 15 ir 19 vietą pasaulio stambiausių automobilių gamintojų sąraše ir yra reikšminga Europos automobilių pramonės dalis kartu su Vokietija, Ispanija ir Prancūzija.

Šaltinis: https://autosap.cz/en/statistics/general-basic-overviews/

Čekijos automobilių sektorius yra labai internacionalizuotas. Daugiau kaip 90 % Čekijos automobilių gamyklų yra užsienio nuosavybė. Iš 50 pagrindinių pasaulio automobilių tiekėjų daugiau kaip pusė turi savo gamyklas Čekijoje. Pagrindiniai šalies automobilių pramonės gamintojai yra Škoda Auto/Volkswagen, PSA Peugeot Citroen/Toyota Motor Corporation ir Hyundai.

Automobiliai ir atsarginės dalys sudaro 20 % Čekijos importo. Čekijos automobilių pramonė gamina 20% visų vietos gamybos prekių, šioje pramonėje tiesiogiai užimta daugiau kaip 120 000 žmonių, o veikiant visu pajėgumu pagaminama daugiau kaip 1,3 mln. automobilių per metus. Vadinasi, šalyje kas 23 sekundes pagaminamas naujas automobilis. Skaičiuojama, kad 35 % Čekijos ekonomikos yra susiję su šia pramonės šaka.

Slovakijoje automobilių pramonei tenka dar svarbesnis vaidmuo. Šiai pramonės šakai tenka 30 % viso eksporto, joje dirba daugiau kaip 177 000 žmonių. Paskutiniais metais ši šalis, turinti apie 5,5 mln. gyventojų, pagamino daugiau lengvųjų automobilių, negu Italija arba Didžioji Britanija, nors gyventojų šiose šalyse yra daugiau kaip 60 mln. Pagrindiniai automobilių gamintojai Slovakijoje yra Volkswagen Slovakia Bratislavoje, KIA Žilinoje, PSA Peugeot Citroën Trnavoje ir Jaguar Land Rover Slovakia Nitroje.

Nuo 2020 pasaulio automobilių pramonė susidūrė su precedento neturinčiomis problemomis, kurias sukėlė „Brexitas“, pasaulinė Covid krizė ir besitęsiantis puslaidininkių lustų trūkumas. Šiais metais ši pramonės šaka susidurs su naujais iššūkiais. Čekijos automobilių pramonės asociacijos (AutoSAP) duomenimis, 2022 metų sausį lengvųjų automobilių gamyba Čekijoje krito 11,4 % (iki 92 657 automobilių) lyginant su praėjusiais metais. Tai yra  pats mažiausias to mėnesio rodiklis nuo 2010 metų.

Automobilių pramonės problemas gilina ir karinis įsiveržimas į Ukrainą. Tik prasidėjus karui kompanija Škoda Auto, kuri yra stambiausia Čekijos Respublikos automobilių gamintoja, ir Volkswagen grupės skyriai paskelbė paliekantys rinką. Žurnalo Autovista24 duomenimis, sustabdyta gamyba Ukrainos Škoda gamykloje, kurioje gaminami modeliai Fabia, Superb, Karoq ir Kodiaq.

Kaip praneša The Wall Street Journal, Volkswagen sustabdė gamybą dviejose savo gamyklose ir nutraukė Volkswagen, Audi, Škoda, Porsche ir Bentley produkcijos tiekimą į RF (Volkswagen grupės pranešimas apie veiklą: https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/statement-on-the-volkswagen-groups-business-activities-in-russia/).

Reuters duomenimis, kiti pasaulio automobilių pramonės gamintojai taiko analogiškas priemones. Mercedes-Benz grupė planuoja atsisakyti savo dalies КАМАЗе, o GM ir kiti liukso klasės automobilių gamintojai, tokie kaip Jaguar, nutraukia eksportą. Ford, Renault, BMW ir AB Volvo stabdo kai kurias savo gamyklas šalyje.

„Anksčiau buvo viena iš pagrindinių rinkų daugeliui automobilių gamintojų, todėl išėjimas iš šios rinkos turės sunkių finansinių pasekmių, – sako Tatjana Serikova, „AsstrA“ Prahos filialo vadovė.  įsiveržimas į Ukrainą reikšmingai paveikė Europos ekonomiką, pirmiausia tai susiję su tiekimo sutrikimais. Be to, dėl sankcijų visoje Europoje išaugo kuro ir elektros kainos. Pasaulio automobilių pramonė išgyvena didelius pokyčius. Karo pasekmės turi įtakos visai pramonės šakai, kuri ir be to pastaruosius kelerius metus išgyvena sudėtingus laikus dėl „Brexito“, Covid-19 krizės, lustų trūkumo, politinės veiklos pereinant prie žaliosios energetikos. Čekijos Respublikos ir Slovakijos , kurių ekonomikos yra ypač susiję su šiuo pramonės sektoriumi, laukia labai sudėtingi išbandymai“.

Autorius: Agnieszka Krzepkowska.

Populiarūs leidiniai

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Data 01.10.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
„AsstrA“  stiprina savo padėtį rinkoje

„AsstrA“ stiprina savo padėtį rinkoje

Data 09.08.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Data 21.07.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   Visos teisės saugomos |  Incoterms  |  Žodynas  |  Logistikos gidas  |  Privatumo politika  |  Slapukų politika  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |   General conditions of providing transportation services to customers  |  DUK
Mūsų ofisas: Kubiliaus g. 18, 09108 Vilnius
Įvertinimas ★★★★★ pagrįstas apžvalgos 16 klientų.