Andrej Ivanov-Kolakovskij
Folcer Reinharz
Jūrų transportas tebėra dažniausiai naudojama, efektyviausia ir ekologiškiausia krovinių gabenimo priemonė. Tiesą sakant, tai geriausias būdas gabenti krovinius, jeigu susisiekimas sausuma yra arba brangus, arba neįmanomas dėl blogos infrastruktūros. „AsstrA-Associated Traffic AG“, norėdama patenkinti vis didėjantį jūrinio frachto poreikį ir būti arčiau klientų ir partnerių Hamburge, atvėrė naują biurą viename svarbiausių jūrų prekybos taškų.
FCL kroviniai — vienas iš pagrindinių „AsstrA“ pasiūlymų. Įmonių grupė nuolat plečia paslaugų portfelį reaguodama į krovinių gabenimo jūrų keliais rinkos poreikius. Siekdama būti arčiau klientų ir maksimaliai patenkinti jų poreikius, „AsstrA“ atidarė filialą Hamburge. Čia įmonės specialistai teikia visas kompleksines krovinių gabenimo jūrų keliais paslaugas.
„Krovinių gabenimas jūromis užima labai svarbią vietą pasaulinėje krovinių gabenimo grandinėje. „AsstrA“ tikslas – tapti visaverčiu pasaulinio lygio krovinių gabenimo jūromis ir vandenynais ekspeditoriumi ir įsitvirtinti šioje rinkoje. Siekiant šių tikslų buvo atidarytas naujas kompanijos biuras Hamburge. „AsstrA“ jau turi biurus Magdeburge ir Hofe, Hamburgas tampa jau trečiu Vokietijos miestu, kur veiks „AsstrA“ biuras. Inovacijomis pasižyminti Vokietijos ekonomika pagal dydį užima ketvirtą vietą pasaulyje ir yra labai orientuota į eksportą. Atidarydami biurus pagrindiniuose Europos, JAV ir Kinijos uostamiesčiuose mes sujungiame žemynus“, – dalijasi mintimis Andrej Ivanov-Kolakovskij, „AsstrA“ ES regiono direktorius.
Naujasis „AsstrA“ biuras yra netoli Hamburgo uosto ant Elbės kranto, 110 km nuo Šiaurės jūros žiočių. Tai didžiausias šalies uostas, vadinamas Vokietijos „vartais į pasaulį“. Pagal dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentą, Hamburgo uostas yra trečias pagal užimtumą uostas Europoje po Roterdamo ir Antverpeno ir 15-tas pagal dydį pasaulyje.
„„AsstrA“ Hamburge siūlo sprendimus, atitinkančius aukščiausius kiekvieno kliento reikalavimus. Mūsų užsakovai gali naudotis mūsų teikiamomis krovinių gabenimo jūromis paslaugomis, susijusiomis su krovinių importu ir eksportu, muitinės procedūromis, taip pat FCL ir LCL pristatymu. „AsstrA“ specialistai taip pat organizuoja FCL ir LCL krovinių gabenimą geležinkeliais ir automobiliais iki Hamburgo uosto ir iš jo. Pasiūlymas apima pagrindinius Rytų-Vakarų prekybos kelius tarp Kinijos, JAV ir Türkiye’s“,– priduria „AsstrA“ „German Container Division“ skyriaus vadovas Folcer Reinharz.
Autorius: Agnieszka Krzepkowska.