Gerbiamas svetainės lankytojau,
jūs nustojote pildyti užklausą kainai apskaičiuoti ir paliekate puslapį. Prašome dalyvauti anoniminėje apklausoje, kuri leis mums patobulinti svetainę.

Kiek online užklausos užpildymas yra praktiškas?

Labai paprastas

Greičiausiai paprastas

Normalus

Greičiausiai sunkus

Labai sunkus

Įvertinsite naršymo svetainėje patogumą?

0%
AsstrA
DARBAI TIEKĖJO KABINETAS
  • +370 700 555 77
    Vilnius
    • Vilnius
    • Varšuva
    • Ciurichas
  • office@asstra.lt
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Suomi
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA.lt
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Lankstinukas
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Sertifikatai ir asociacijos
      Bendradarbiavimo privalumai
      AsstrA skaičiais
      Klientų atsiliepimai
      IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
      Pranešimai spaudai
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Tarptautinės parodos
      • AsstrA naujienos
      • Įgyvendinti projektai
      Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
  • TRANSPORTAS IR PASLAUGOS
    • Kelių transportas
      Oro transportas
      Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
      Multimodaliniai pervežimai
      Geležinkelių transportas
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      Daliniai kroviniai
      • Kurjeris laive
      • Skubių krovinių pristatymas
      Importer/Exporter of record, DDP
      Konsultavimas
      Negabaritiniai kroviniai
      Sandėliavimo paslaugos
      Krovinių draudimas
      Muitinės paslaugos
  • SPRENDIMAI PRAMONEI
    • Automobilių pramonė
      Žemės ūkis
      Alkoholiniai gėrimai
      Mados industrija
      Grožio industrija
      Mašinų pramonė
      Metalurgijos pramonė
      Maisto pramonė
      Metalo gaminiai ir įrengimai
      Prekyba
      Tabako pramonė
      Elektronika (HiTech)
      Statybos
      FMCG
      Farmacijos pramonė
      Chemijos pramonė
      Naftos ir dujų produktai
      Celiuliozės
      Kitos pramonės sritys
  • SPECIFINIAI KROVINIAI
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
      Lengvieji, krovininiai automobiliai
      Kiaušiniai
      Skystieji kroviniai
      Birūs kroviniai
      Negabaritinis krovinys
      Vaisiai, daržovės, alyvuogės
      Mediena, medžio granulės
      Galvijai (livestock)
      Temperatūriniai kroviniai
      Padangos
      Kakava
      Pavojingi kroviniai (ADR)
      Spiritas
  • VEŽĖJAMS
    • Vežėjo kabinetas
      Eismo apribojimai
      Mokėjimai
      Degalų kortelės
      DARBAS VEŽĖJAMS
      EPI
      T1 - tranzitinė dekalaracija
      AsstrA Visibility
      Pranešimai apie krovinius
  • KONTAKTAI
    • Marketingo departamentas
      AsstrA biurai
      Susisiekite su pramonės ekspertu
      Personalo skyrius
      Verslo etika
  • KARJERA
    • Karjera
      Darbo galimybės
      Personalo skyrius
      Stažuotė
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Lankstinukas
      • Sertifikatai ir asociacijos
    • AsstrA skaičiais
    • Bendradarbiavimo privalumai
    • IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
    • Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
    • Klientų atsiliepimai
    • Pranešimai spaudai
      • AsstrA naujienos
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Įgyvendinti projektai
      • Tarptautinės parodos
  • Transportas ir Paslaugos
    • Kelių transportas
    • Daliniai kroviniai
      • Skubių krovinių pristatymas
      • Kurjeris laive
    • Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
    • Oro transportas
    • Geležinkelių transportas
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
    • Muitinės paslaugos
    • Sandėliavimo paslaugos
    • Multimodaliniai pervežimai
    • Negabaritiniai kroviniai
    • Krovinių draudimas
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Konsultavimas
  • Sprendimai pramonei
    • Žemės ūkis
    • Alkoholiniai gėrimai
    • Automobilių pramonė
    • Celiuliozės ir popieriaus pramonė
    • Chemijos pramonė
    • Farmacijos pramonė
    • FMCG
    • Naftos ir dujų produktai
    • Grožio industrija
    • Elektronika (HiTech)
    • Mados industrija
    • Maisto pramonė
    • Metalurgijos pramonė
    • Prekyba
    • Mašinų pramonė
    • Statybos
    • Tabako pramonė
    • Metalo gaminiai ir įrengimai
    • Kitos pramonės sritys
  • Specifiniai kroviniai
    • Vaisiai, daržovės, alyvuogės
    • Birūs kroviniai
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
    • Galvijai (livestock)
    • Kakava
    • Kiaušiniai
    • Temperatūriniai kroviniai
    • Negabaritinis krovinys
    • Padangos
    • Pavojingi kroviniai (ADR)
    • Lengvieji, krovininiai automobiliai
    • Skystieji kroviniai
    • Spiritas
    • Mediena, medžio granulės
  • Vežėjams
    • Vežėjo kabinetas
    • Degalų kortelės
    • EPI
    • Mokėjimai
    • Valstybinės šventės ir eismo apribojimai
    • DARBAS VEŽĖJAMS
    • T1 - tranzitinė dekalaracija
    • AsstrA Visibility
    • Pranešimai apie krovinius
  • Kontaktai
    • AsstrA biurai
    • Marketingo departamentas
    • Personalo skyrius
    • Susisiekite su pramonės ekspertu
    • Verslo etika
  • Užpildykite užklausą krovinio pervežimui jau dabar
+

UŽKLAUSA KROVINIO PERVEŽIMUI

Priimamos gabenti kroviniai nuo 1 padėklo ir(arba) virš 500 kg. Kad gabenti krovinius iki 500 kg naudokitės mišrųjų krovinių pristatymo ar pristatymo oro transportu paslaugomis. AsstrA neperveža asmeninių daiktų.

*Atkreipiame jūsų dėmesį, kad įmonė AsstrA-Associated Traffic AG nedirba su fiziniais asmenimis ir individualiomis įmonėmis.
Papildomos paslaugos
Susisiekti
Cost
  • ASSTRA
  • Pranešimai spaudai
  • AsstrA naujienos
  • Žmogiškųjų išteklių (r)evoliucija

Žmogiškųjų išteklių (r)evoliucija

Skyriuje Pranešimai spaudai   Data 21.07.2022  
Žmogiškųjų išteklių (r)evoliucija
Beata Dobrowolska

Beata Dobrowolska

„Darbdaviai turės pergalvoti strategijas dėl darbuotojų. Ne tik kaip pritraukti naujus darbuotojus, bet ir kaip juos išlaikyti ir ką pasiūlyti“, – sako „AsstrA-Associated Traffic AG“ personalo vadovė Beata Dobrowolska.

Per pastaruosius dvejus metus pasaulis priprato prie sparčių pokyčių, tokių kaip „Covid-19“ krizė ir Rusijos įsiveržimas į Ukrainą. Ar darbo rinka taip pat jaučia šių įvykių poveikį? Kas mūsų laukia kitais metais? Kur einame? Į šiuos aktualius klausimus atsako „AsstrA-Associated Traffic AG“ personalo vadovė Beata Dobrowolska.

Kaip atrodo šiandieninė darbo rinka?

Kolega iš ankstesnės įmonės visada sakydavo, kad vieninteliai dalykai gyvenime, dėl kurių galime būti tikri, yra pokyčiai ir mokesčiai. Dabartinės darbo rinkos sąlygos yra gana sudėtingos. Daugelis specialistų neieško naujų darbų. Ir tie, kurie tai daro, tikisi papildomų paskatų.

Kokios yra svarbiausios privilegijos darbuotojams?

Jaunesni specialistai labai vertina papildomą laisvą laiką pailsėti ir sumažinti stresą. Jie teikia pirmenybę darbui namuose, lanksčioms darbo valandoms ir papildomoms poilsio dienoms. Naujausiose ataskaitose teigiama, kad ateityje greičiausiai taps įprasta 4 dienų darbo savaitė.

Ar „AsstrA“ pasirengusi žengti tokį drąsų žingsnį?

Ne šiame etape. Prieš pereinant prie 4 dienų darbo savaitės turi būti atliktas parengiamasis procesas. Lenkijoje kelios įmonės jau pradėjo vykdyti sutrumpintos savaitės sistemos bandomąsias programas. Geras būdas pasirengti tokio naujo modelio įgyvendinimui yra pereiti prie lanksčių darbo valandų. Išlaikant 40 valandų per savaitę standartą, įmonė gali suteikti savo darbuotojams daugiau laisvės ir leisti jiems patiems spręsti, kada jie pradės ir baigs savo darbo dieną. Vieni darbuotojai produktyviau dirba ryte, kiti – po pietų. Kai kurie mieliau ilgai dirba pirmadienį, kad galėtų penktadienį anksčiau pradėti savaitgalį. Kitas variantas yra taikyti vasaros darbo laiką.

Skamba labai įdomiai. Kas konkrečiai yra vasaros darbo laikas?

Vasarą dirbame ilgiau nuo pirmadienio iki ketvirtadienio, kad penktadienį galėtume baigti darbą iš kart po pietų. Vasaros darbo laikas yra puikus būdas pasiruošti 4 dienų savaitei. Turime nepamiršti, kad ši sistema tikriausiai nebus taikoma vykdantiems krovinių ekspedijavimo funkcijas, nes penktadieniai dažnai būna gana intensyvūs ir ekspeditorius turi likti pasiekiamas. Nepaisant to, ekspeditorius gali pasirinkti kitą darbą dieną, kurią jis galėtų anksčiau išeiti iš biuro, kad galėtų pelnytai pailsėti.

Ar „AsstrA“ planuoja pereiti prie vasaros darbo laiko? Prašau atskleisti paslaptį!

Turiu daug planų ir idėjų, bet kol kas, deja teks laikyti Jus nežinioje!

Tokiu atveju nekantriai lauksime naujausios informacijos. Kalbėjome apie dabartinę padėtį darbo rinkoje. Neseniai Jūs pati turėjote galimybę kandidatuoti į naują darbą. Ar dabartinė ekonominė padėtis yra palanki keisti darbo vietas?

Taip, po 2 metų darbo japoniškoje aplinkoje nusprendžiau, kad atėjo laikas pokyčiams. Tai buvo plyno lauko investicija, ir man tikrai patinka kažką kurti nuo pradžių. Darbo stilius japonų kultūroje labai skiriasi nuo amerikietiškos ar britiškos aplinkos, kuriose iki šiol dirbau. Jam būdingas mikrovaldymas, kuris ilgainiui pasirodė varginantis.

Dėl to norėčiau padėkoti „AsstrA“ Žmogiškųjų išteklių skyriui. Įdarbinimo proceso metu jaučiau didelį rūpestį ir buvau visą laiką informuota. Kandidatavimo patirtis buvo labai gera.

Turi būti įdomu, kai vienas žmogiškųjų išteklių specialistas įdarbina kitą.

Būtent taip. Šiuo atveju tarp mūsų iš karto užsimezgė ryšys, bendro supratimo gija. Malonu prisiminti pirmąjį mūsų susitikimą Varšuvos biure. Man buvo užduoti keli įdomūs klausimai, su kuriais anksčiau neturėjau galimybės susidurti, nepaisant to, kad tuo metu dalyvavau pokalbiuose su keliomis kitomis įmonėmis. Įdarbinimo procesas daugiausia buvo grindžiamas keitimuisi nuomonėmis. Logistika man yra naujas sektorius, galimybė išplėsti savo patirtį. Noriu kurti pridėtinę vertę įmonei ir to siekiant, panaudoti savo gebėjimus.

Pasirodo, kad nepaisant nestabilios ekonominės ir politinės padėties, Jums tai nebuvo blogas laikas keisti darbą.

Manau, kad nėra gero ar blogo ekonominio ar politinio meto ieškoti naujo darbo. Pagrindinis kriterijus yra tai, kaip jaučiamės tam tikroje darbo aplinkoje. Turėtume mėgti savo darbą. Šiuo metu daugelyje įmonių atsiranda naujos pareigybės: poreikių tenkinimo vadovas (Happiness Manager). Šias pareigas einantis asmuo stebi tai, ką sunkiausia išmatuoti – t. y. darbuotojų pasitenkinimo lygį, ir analizuoja, ką reikia tobulinti konkrečioje organizacijoje.

Dabar pažvelkime į kitą monetos pusę. Ar darbdaviai pasirengę ieškoti naujų darbuotojų šiuo nestabiliu metu, ar jie susiveržia diržus ir ieško būdų, kaip siekti didesnio darbuotojų komandų efektyvumo, nepriimant į jas naujų darbuotojų?

Politinė situacija gali turėti įtakos sprendimams dėl personalo, tačiau manau, kad jei komandai tikrai trūksta darbuotojų ir ji įtikinamai argumentuoja, kad reikia daugiau pajėgumų, protingas vadovas turėtų sutikti su tokiu prašymu. Per didelis apkrovimas pareigomis neigiamai veikia mūsų motyvaciją ir lemia daugiau žmogiškųjų klaidų. Todėl nebijokite kalbėti su savo vadovu apie tokius dalykus, tačiau tinkamai tam pasiruoškite.

Kai kuriuose sektoriuose, ypač IT, vyksta kova dėl talentų. Vadinamieji talentų pritraukimo specialistai sugalvoja kūrybiškų būdų, kaip paskatinti kandidatus įsidarbinti būtent atitinkamoje įmonėje, o ne kitoje. Ar „AsstrA“ taip pat turi kovoti dėl specialistų?

Taip, ypač tokiose Europos Sąjungos šalyse kaip Prancūzija ir Vokietija, kur „AsstrA“ ženklas nėra gerai žinomas. Dažnai problemos ieškant talentų kyla ir dėl to, kad kai kuriose vietose, pavyzdžiui, Antverpene, tiesiog nėra kandidatų, turinčių tinkamą logistikos patirtį.

Atrodo, kad sunku ne tik rasti darbuotojų, bet ir juos išlaikyti. Pastaruoju metu vyko didelė darbuotojų kaita.

Tai tiesa. Jungtinėse Amerikos Valstijose pastebime reiškinį, vadinamą Didžiuoju išėjimu. Tai tebesitęsianti ekonominė tendencija, kai darbuotojai nuo 2021 m. pradžios masiškai palieka savo darbo vietas. Ji jau išplito į Europą. „AsstrA“ darbuotojų kaita pastaruoju metu išaugo iki 25 proc.

Kokia yra pagrindinė šio reiškinio priežastis?

Kai darbuotojas nusprendžia palikti „AsstrA“, mes surengiame išėjimo iš darbo pokalbį, kad nustatytume kodėl. Pagrindiniai motyvai yra noras keisti sektorių, uždirbti daugiau pinigų ar gauti papildomos naudos.

Ar iš „AsstrA“ išeinantys asmenys turi kokių nors specifinių bruožų? Ar tai daugiausia tūkstantmečio kartos atstovai?

Tai ne tik Y kartos nariai. Dažnai įmonę nusprendžia palikti ieškantys pokyčių 3-5 metų darbo patirtį turintys asmenys.

Pokyčiai yra būtini profesiniam tobulėjimui.

Tai tiesa. Todėl darbdaviai turės pergalvoti strategijas dėl darbuotojų. Ne tik kaip pritraukti naujus darbuotojus, bet ir kaip juos išlaikyti ir ką pasiūlyti.

Kokius pokyčius norėtumėte atlikti „AsstrA“? Kokie Jūsų planai?

Mano svarbiausias tikslas yra peržiūrėti, organizuoti ir modernizuoti visus mūsų žmogiškųjų išteklių procesus. Daugelis jų yra perdėm biurokratiški ir pernelyg sudėtingi.

Laikysime suspaudę kumščius! Sėkmės!

Ačiū!

Autorius: Agnieszka Krzepkowska.

Darbo galimybės Stažuotė

Populiarūs leidiniai

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Data 01.10.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
„AsstrA“  stiprina savo padėtį rinkoje

„AsstrA“ stiprina savo padėtį rinkoje

Data 09.08.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Data 21.07.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   Visos teisės saugomos |  Incoterms  |  Žodynas  |  Logistikos gidas  |  Privatumo politika  |  Slapukų politika  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |   General conditions of providing transportation services to customers  |  DUK
Mūsų ofisas: Kubiliaus g. 18, 09108 Vilnius
Įvertinimas ★★★★★ pagrįstas apžvalgos 16 klientų.