Krovinys: Gamyklos konstrukcinės medžiagos ir įranga.
Gabenimo maršrutas: Iš Kinijos į Fotadrevą (Fotadrevo), Madagaskare.
Pristatymo apimtis: 107 vnt. (įskaitant 4 siuntėjui priklausančius konteinerius (SOC), bendras svoris 927382 kg / 5599,72 kubiniai metrai.
Didžiausi vienetai buvo 2 mobilūs kranai, vieno krano svoris – 43100 kg.
Apie projektą:
„Molo“ grafito projektas Fotadreve (Fotadrevo) Madagaskare, kur yra vienas didžiausių žinomų aukščiausios kokybės žvynelių formos grafito telkinių pasaulyje.
Kasyklos plotas apima 62,5 ha, ji yra pietvakarių Madagaskaro Toliaros (Tulear) regione. Kasykla yra 220 m atstumu keliu nuo Ehoala uostamiesčio, anksčiau žinomo kaip Fort Dauphin. Ehoalos uostas yra modernus giliavandenis uostas, pastatytas 2009 m. Pasaulio banko ir „Rio Tinto“ lėšomis.
Ehoala yra pasirinktas uostas „Molo“ projekto kroviniams pristatyti. Prasta kelių infrastruktūra neleidžia naudotis Toliaros (Toliara) uostu, kuris yra arčiau kasyklos.
Paslaugos:
- Pagalba vežant krovinį jūrų transportu iš Kinijos į Madagaskarą.
- Ryšių palaikymas su siuntėju Kinijoje ir nurodymų teikimas dėl muitinės dokumentų tvarkymo atvykus.
- Ryšių palaikymas su inžinerijos, viešųjų pirkimų ir statybos (EPC) įmone ir nurodymų teikimas.
- Plaukančio laivo maršruto stebėjimas dėl atvykimo laiko, galimų vėlavimų ir kt.
- Ryšių palaikymas ir derybos su Ehoala uosto administracija.
- Pasiruošimas iškrovimo procedūrai kartu su mūsų agentu „Velogic“.
- Sudėtingos Madagaskaro importo muitinio įforminimo procedūros tvarkymas kartu su „Velogic“.
- Krovinių draudimo paslaugos paskutinės mylios pristatymui.
- Laikinasis saugojimas Ehoala uoste.
- Paskutinės mylios pristatymas.
Iššūkiai, su kuriais susidurta
- Problemos dėl bangavimo ir vėjo iškrovimo Ehoala metu.
- Sprendimai dėl bendro ploto trūkumo Ehoala.
- Kilusios problemos dėl lietaus poveikio kelio sąlygoms trasoje iš Ehoala uosto į vietą Fotadreve (Fotadrevo).
Autorius: Aneta Kowalczyk.