Gerbiamas svetainės lankytojau,
jūs nustojote pildyti užklausą kainai apskaičiuoti ir paliekate puslapį. Prašome dalyvauti anoniminėje apklausoje, kuri leis mums patobulinti svetainę.

Kiek online užklausos užpildymas yra praktiškas?

Labai paprastas

Greičiausiai paprastas

Normalus

Greičiausiai sunkus

Labai sunkus

Įvertinsite naršymo svetainėje patogumą?

0%
AsstrA
DARBAI TIEKĖJO KABINETAS
  • +370 700 555 77
    Vilnius
    • Vilnius
    • Varšuva
    • Ciurichas
  • office@asstra.lt
    • International
    • Deutschland
    • España
    • France
    • Italia
    • Magyarország
    • Polska
    • România
    • Suomi
    • Türkiye
    • United Kingdom
    • USA
    • Azərbaycan
    • Česká republika
    • България
    • Казахстан
    • Узбекистан
    • Україна
    • 中国-中文
    • საქართველოს
AsstrA.lt
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Lankstinukas
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Sertifikatai ir asociacijos
      Bendradarbiavimo privalumai
      AsstrA skaičiais
      Klientų atsiliepimai
      IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
      Pranešimai spaudai
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Tarptautinės parodos
      • AsstrA naujienos
      • Įgyvendinti projektai
      Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
  • TRANSPORTAS IR PASLAUGOS
    • Kelių transportas
      Oro transportas
      Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
      Multimodaliniai pervežimai
      Geležinkelių transportas
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      Daliniai kroviniai
      • Kurjeris laive
      • Skubių krovinių pristatymas
      Importer/Exporter of record, DDP
      Konsultavimas
      Negabaritiniai kroviniai
      Sandėliavimo paslaugos
      Krovinių draudimas
      Muitinės paslaugos
  • SPRENDIMAI PRAMONEI
    • Automobilių pramonė
      Žemės ūkis
      Alkoholiniai gėrimai
      Mados industrija
      Grožio industrija
      Mašinų pramonė
      Metalurgijos pramonė
      Maisto pramonė
      Metalo gaminiai ir įrengimai
      Prekyba
      Tabako pramonė
      Elektronika (HiTech)
      Statybos
      FMCG
      Farmacijos pramonė
      Chemijos pramonė
      Naftos ir dujų produktai
      Celiuliozės
      Kitos pramonės sritys
  • SPECIFINIAI KROVINIAI
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
      Lengvieji, krovininiai automobiliai
      Kiaušiniai
      Skystieji kroviniai
      Birūs kroviniai
      Negabaritinis krovinys
      Vaisiai, daržovės, alyvuogės
      Mediena, medžio granulės
      Galvijai (livestock)
      Temperatūriniai kroviniai
      Padangos
      Kakava
      Pavojingi kroviniai (ADR)
      Spiritas
  • VEŽĖJAMS
    • Vežėjo kabinetas
      Eismo apribojimai
      Mokėjimai
      Degalų kortelės
      DARBAS VEŽĖJAMS
      EPI
      T1 - tranzitinė dekalaracija
      AsstrA Visibility
      Pranešimai apie krovinius
  • KONTAKTAI
    • Marketingo departamentas
      AsstrA biurai
      Susisiekite su pramonės ekspertu
      Personalo skyrius
      Verslo etika
  • KARJERA
    • Karjera
      Darbo galimybės
      Personalo skyrius
      Stažuotė
  • ASSTRA
    • Apie įmonę
      • Istorija, misija ir vizija
      • Kokybės politika
      • Lankstinukas
      • Sertifikatai ir asociacijos
    • AsstrA skaičiais
    • Bendradarbiavimo privalumai
    • IT sprendimai
      • Elektroninis keitimasis duomenimis
    • Karjera
      • Darbo galimybės
      • Stažuotė
    • Klientų atsiliepimai
    • Pranešimai spaudai
      • AsstrA naujienos
      • Newsletter COVID-19
      • AsstrA vaizdo įrašai
      • Įgyvendinti projektai
      • Tarptautinės parodos
  • Transportas ir Paslaugos
    • Kelių transportas
    • Daliniai kroviniai
      • Skubių krovinių pristatymas
      • Kurjeris laive
    • Jūrų transportas
      • Krovinių aptarnavimas uostuose
    • Oro transportas
    • Geležinkelių transportas
      • Greitieji konteineriniai traukiniai
      • Paslaugos geležinkelio terminaluose
      • Pristatymas „nuo durų iki durų“
    • Muitinės paslaugos
    • Sandėliavimo paslaugos
    • Multimodaliniai pervežimai
    • Negabaritiniai kroviniai
    • Krovinių draudimas
    • Importer/Exporter of record, DDP
    • Konsultavimas
  • Sprendimai pramonei
    • Žemės ūkis
    • Alkoholiniai gėrimai
    • Automobilių pramonė
    • Celiuliozės ir popieriaus pramonė
    • Chemijos pramonė
    • Farmacijos pramonė
    • FMCG
    • Naftos ir dujų produktai
    • Grožio industrija
    • Elektronika (HiTech)
    • Mados industrija
    • Maisto pramonė
    • Metalurgijos pramonė
    • Prekyba
    • Mašinų pramonė
    • Statybos
    • Tabako pramonė
    • Metalo gaminiai ir įrengimai
    • Kitos pramonės sritys
  • Specifiniai kroviniai
    • Vaisiai, daržovės, alyvuogės
    • Birūs kroviniai
    • Brangiai kainuojantys kroviniai
    • Galvijai (livestock)
    • Kakava
    • Kiaušiniai
    • Temperatūriniai kroviniai
    • Negabaritinis krovinys
    • Padangos
    • Pavojingi kroviniai (ADR)
    • Lengvieji, krovininiai automobiliai
    • Skystieji kroviniai
    • Spiritas
    • Mediena, medžio granulės
  • Vežėjams
    • Vežėjo kabinetas
    • Degalų kortelės
    • EPI
    • Mokėjimai
    • Valstybinės šventės ir eismo apribojimai
    • DARBAS VEŽĖJAMS
    • T1 - tranzitinė dekalaracija
    • AsstrA Visibility
    • Pranešimai apie krovinius
  • Kontaktai
    • AsstrA biurai
    • Marketingo departamentas
    • Personalo skyrius
    • Susisiekite su pramonės ekspertu
    • Verslo etika
  • Užpildykite užklausą krovinio pervežimui jau dabar
+

UŽKLAUSA KROVINIO PERVEŽIMUI

Priimamos gabenti kroviniai nuo 1 padėklo ir(arba) virš 500 kg. Kad gabenti krovinius iki 500 kg naudokitės mišrųjų krovinių pristatymo ar pristatymo oro transportu paslaugomis. AsstrA neperveža asmeninių daiktų.

*Atkreipiame jūsų dėmesį, kad įmonė AsstrA-Associated Traffic AG nedirba su fiziniais asmenimis ir individualiomis įmonėmis.
Papildomos paslaugos
Susisiekti
Cost
  • ASSTRA
  • Pranešimai spaudai
  • AsstrA naujienos
  • 01
  • 2022 m. antrojo pusmečio logistikos rinkos apžvalga

2022 m. antrojo pusmečio logistikos rinkos apžvalga

Skyriuje Pranešimai spaudai   Data 25.01.2023  
2022 m. antrojo pusmečio logistikos rinkos apžvalga

Pastaraisiais mėnesiais tiekimo grandinės dalyviai susidūrė su įvairiomis teisinėmis, aplinkosaugos, politinėmis ir socialinėmis problemomis. „AsstrA“ analizės skyriaus darbuotojai dalijasi įžvalgomis, kurie iš šių klausimų turėjo didžiausią poveikį logistikos rinkai antroje 2022 m. pusėje.

Transporto įkainių didėjimas

Kasmet didžiausias logistikos veiklos aktyvumo laikotarpis yra ketvirtąjį ketvirtį. Tuo metu padidėja krovinių vežimo užsakymų skaičius ir jų įvykdymo kainos. 2022 metais augančios degalų kainos, vairuotojų trūkumas ir Rusijos įsiveržimas į Ukrainą toliau prisidėjo prie įkainių didėjimo. Dėl didelio užimtumo prieššventiniu laikotarpiu taip pat mažėja transporto paslaugų prieinamumas. Tačiau 2022 m. TIMOCOM pastebėjo priešingą tendenciją: sumažėjusi gamyba Europoje lėmė didesnius turimus pajėgumus ir mažiau pralaidumo kliūčių.

2022 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su pirmuoju ketvirčiu, vidutiniai krovinių vežimo įkainiai padidėjo daugiau nei 45 proc., o trečiąjį ketvirtį išliko tokie patys. Kaip ir prognozuota, ketvirtajame ketvirtyje buvo 3 proc. padidėjimas, palyginti su antruoju ketvirčiu.

2022 m. trečiąjį ketvirtį ilgalaikių sutarčių kainos pasiekė 129,7 indekso punktus, tai yra padidėjo 5,4 punkto, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, ir padidėjo 19,6 punkto, palyginti su praėjusiais metais. Trumpalaikių sandorių kainos siekė 142,6 punkto, 6,0 punktų padidėjimas palyginti su ankstesniu ketvirčiu ir 26,4 punktų padidėjimas, lyginant su ankstesniais metais.

2023 m. pradžioje sumažėjus prekybos ir gamybos apimtims, gali šiek tiek sumažėti transporto įkainiai. Tačiau šį sumažėjimą gali atsverti degalų kainų pokyčiai dėl ES embargo naftos produktų importui iš Rusijos pratęsimo. Draudimas įsigalios 2023 m. vasario 5 d. Taip pat sunku prognozuoti, kiek padidės infliacija.

Europos ekonomikos nuosmukis

Rugsėjo mėn. gamybos sektorius patyrė ekonominį nuosmukį, toliau mažėjant paklausai ir didėjant spaudimui kainoms. „S&P“ Globalus euro zonos pramonės sektoriaus pirkimo vadybininkų indeksas (PMI) rugpjūčio mėn. nusmuko nuo 49,6 iki 48,4 punkto, o tai rodo, kad gamyba euro zonoje sumažėjo.

Trečiojo ketvirčio pabaigoje dvi didžiausios ES ekonomikos – Prancūzija ir Vokietija – fiksavo labai sumažėjusius gamybos pajėgumus. Šalių pirkimo vadybininkų indeksas (PMI) buvo žemiausias nuo Covid-19 krizės pradžios 2020 m. pirmąjį pusmetį.

Rugsėjo mėnesį taip pat sumažėjo naujų užsakymų skaičius. Tiekimo grandinės sunkumai sutrikdė gamybos procesus, o dėl mažesnės pasaulinės paklausos sumažėjo atliekamų nebaigtų darbų skaičius. Didelės elektros energijos kainos kartai lėmė prastovas gamybos sektoriuje.

Lapkričio mėnesį PMI indeksas pakilo iki 47,8, lyginant su spalio mėn. 47,3, kai buvo pasiektas žemiausias lygis per 23 mėnesius po keturis iš eilės mėnesius trūkusio gamybos sumažėjimo, tai remiantis PMI indeksu, rodo didesnę tikimybę, kad euro zona nugrims į recesiją. Be to, ekonomikos nuosmukį dar labiau aštrina energetikos krizė Europoje, kuri ypač veikia gamybos sektorių.

Ketvirtajame ketvirtyje energijos kainų augimas padidino įmonių patiriamų sąnaudų naštą. Europos įmonės sumažino arba visiškai sustabdė gamybą, pavyzdžiui, stiklo pramonėje Prancūzijoje, plieno pramonėje Ispanijoje ir trąšų sektoriuje Lenkijoje. Auga įmonių nemokumo grėsmė.

Pagal 2022 m. gruodžio 22 d. Pasaulio prekybos organizacijos (PPO) paslaugų prekybos barometrą, ketvirtąjį ketvirtį paslaugų prekyba sumažėjo ir tikėtina, kad 2023 m. pradžioje ji išliks silpna. Spalio mėn. barometro indeksas nukrito iki 98,3, tai yra šiek tiek žemiau bazinio 100 lygio ir yra gerokai žemiau paskutinį kartą birželio mėn. paskelbto ankstesnio 105,5 lygio. Finansinės paslaugos (indeksas 107,8) buvo labiausiai atsparios pasaulio ekonomikos sulėtėjimui. Keleivių oro transporto (105,2) ir informacijos bei ryšių paslaugų (103,2) indeksai rodo, kad buvo išvengta mažėjimo tendencijos. Didžiausias sumažėjimas buvo užfiksuotas statybos paslaugų, konteinerių gabenimo sektoriuose ir pirkimo vadybininkų indekse (PMI) – atitinkamai 92,9, 92,8 ir 91,1 indeksai.

ES, Ukrainos ir NVS tarpusavio prekybos apyvarta sumažėjo

2022 m. trečiąjį ketvirtį krovinių vežimo keliais iš Europos Sąjungos į NVS apimtis buvo 1 proc. mažesnė, palyginti su antruoju ketvirčiu, ir 16 proc. mažesnė, palyginti su 2021 m. Prekių eksportas iš ES į Rusiją, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, sumažėjo 26 proc. Tuo tarpu eksportas į Baltarusiją, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, padidėjo 3 proc., o į Ukrainą – 21 proc. Prekių srautas iš Europos į Kazachstaną sumažėjo 8 proc., į Uzbekistaną – 4 proc.

Prekių importas iš NVS šalių į Europą, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, sumažėjo 1 proc., o per metus – 38 proc. Palyginti su ankstesniu ketvirčiu, importas iš Rusijos sumažėjo
65 proc., iš Baltarusijos – 71 proc., iš Ukrainos – 26 proc., iš Kazachstano – 63 proc., o iš Uzbekistano padidėjo 31 proc.

Prekybos apimčių tarp ES ir Rusijos bei Baltarusijos sumažėjimas leido nukreipti pajėgumus į šiuos maršrutus, kuriais gali būti gabena daugiau krovinių į Uzbekistaną, Kazachstaną ir Ukrainą.

Vis dar didelė infliacija

Nuolatinis aukštas infliacijos lygis didina krovinių vežimo išlaidas. 2022 m. lapkričio mėn. metinis infliacijos lygis euro zonoje buvo 10,1%, palyginti su 10,6 proc. spalio mėn. Prieš metus šis skaičius siekė 4,9 proc. Per paskutinius 2022 m. mėnesius infliacijos lygis šiek tiek sumažėjo, tačiau išlieka didžiausias per 10 metų.

Didžiausi metiniai rodikliai užfiksuoti Vengrijoje (23,1 proc.), Latvijoje (21,7 proc.), Estijoje ir Lietuvoje (abiejose 21,4 proc.), Čekijoje (17,2 proc.) ir Lenkijoje (16,1 proc.).

Euro zonoje lapkričio mėnesį padidėjo energijos (+34,9 proc., palyginti su +41,5 proc. spalio mėn.), maisto, alkoholio ir tabako (+13,6 proc., palyginti su +13,1 proc. spalio mėn.), ne energetikos produktų (+6,1 proc., tiek pat, kiek praėjusį mėnesį) ir paslaugų (+4,2%, palyginti su 4,3 proc. spalio mėn.) kainos.

Dyzelino kainų augimas

Remiantis Prancūzijos nacionalinio kelių komiteto (CNR) ataskaita, vidutinė dyzelino kaina Europoje 2022 m. ketvirtąjį ketvirtį buvo 1,94 eurų už litrą. Kainos išliko tokios pačios, palyginti su 2022 m. trečiuoju ketvirčiu, tačiau, palyginti su 2021 m. ketvirtuoju ketvirčiu, padidėjo 60 proc.

Gruodžio 3 d. ES Taryba nustatė didžiausią Rusijos naftos kainą – 60 JAV dolerių už barelį. Apribojimas įsigaliojo gruodžio 5 d. kartu su Rusijos naftos tiekimo į ES šalis embargu.

Kainų ribos nustatymo mechanizmas bus peržiūrimas kas du mėnesius, pradedant nuo
2023 m. sausio vidurio. Ši riba bus bent 5 % mažesnė už vidutinę Rusijos naftos ir naftos produktų rinkos kainą. Panašų draudimą nustatė G7 šalys (Jungtinė Karalystė, Vokietija, Italija, Kanada, Prancūzija, Japonija, JAV) ir Australija.

Dabartinės naftos rinkos sąlygos greičiausiai lems degalų kainų kilimą nuo 2023 m. antrojo ketvirčio. Tačiau šis padidėjimas gali įvykti 2023 m. pirmąjį ketvirtį ir padidinti krovinių vežimo išlaidas.

Didžiulis vairuotojų trūkumas

Tarptautinė kelių transporto sąjunga (IRU) paskelbė ataskaitą apie vairuotojų trūkumą visame pasaulyje (https://www.iru.org/resources/iru-library/driver-shortage-report-2022-country).

Sunkvežimių ir autobusų vairuotojų trūkumas Europoje beveik pasiekė kritinį tašką. Transporto paklausa auga, o jaunimas mažai domisi šia profesija. Tikimasi, kad iki 2026 m. laisvų darbo vietų sunkvežimių vairuotojams skaičius padaugės daugiau nei 60 proc., nes logistikos įmonėms sunku rasti vežėjų.

Autorius: Kamila Rynkiewicz.

Populiarūs leidiniai

Rail Freight with AsstrA

Rail Freight with AsstrA

Data 01.10.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
„AsstrA“  stiprina savo padėtį rinkoje

„AsstrA“ stiprina savo padėtį rinkoje

Data 09.08.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Sven Matthes prisijungia prie „AsstrA“ kaip generalinio direktoriaus pavaduotojas

Data 21.07.21   Skyriuje Pranešimai spaudai
© 1995-2023   AsstrA-Associated Traffic AG   Visos teisės saugomos |  Incoterms  |  Žodynas  |  Logistikos gidas  |  Privatumo politika  |  Slapukų politika  |  Privacy Policy AsstrA Track&Trace Visibility  |   General conditions of providing transportation services to customers  |  DUK
Mūsų ofisas: Kubiliaus g. 18, 09108 Vilnius
Įvertinimas ★★★★★ pagrįstas apžvalgos 16 klientų.