Dmitri Krõlov
„AsstrA-Associated Traffic AG“ prisijungė prie Išmaniojo krovinių vežimo centro iniciatyvos, kuria raginama Europos Sąjungoje sunkvežimiams taikyti griežtesnius CO2 standartus. Kartu su kitomis pirmaujančiomis organizacijomis, tokiomis kaip „Transport & Environment“, „Climate Group“, „CALSTART“, „European Clean Trucking Alliance“, „Nestle“, „Deutsch Post“ ir DHL, „AsstrA‘ pasirašė laišką Europos Parlamentui dėl sunkiasvorių transporto priemonių išmetamo CO2 kiekio normų.
Laiške pabrėžiamos pagrindinės susirūpinimą keliančios sritys.
Pirma, raginama nustatyti ambicingesnį 2030 m. išmetamo CO2 kiekio mažinimo tikslą – 65 proc., o ne 45 proc. Remiantis skaičiavimais, šis reikšmingas pakeitimas leistų rinką papildyti dar 150 000 nulinės taršos sunkvežimių.
Antra, laiške taip pat raginama klimato kaitos tikslų reguliavimo apimtis taikyti visų tipų sunkvežimiams.
Galiausiai pasirašiusieji pabrėžia, kad būtina tvirtai įsipareigoti ilgainiui pasiekti, kad 100 proc. sunkvežimių neišmestų jokių teršalų. Šis drąsus tikslas atspindi jų pasiryžimą siekti ilgalaikio oro kokybės gerinimo.
Laiškas išsiųstas ES teisės aktų leidėjams. Šiuo metu ES aplinkos ministrai ir Europos Parlamentas rengia ir svarsto standartus, kurie turi būti nustatyti galutiniuose reglamentuose, kuriuos tikimasi baigti rengti 2024 m. pradžioje.
„AsstrA“ yra visiškai įsipareigojusi pasiekti, kad visame mūsų versle būtų išmetama nulinė šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisija. Pereiti prie įperkamo prekių judėjimo Europoje be išmetamųjų taršių dujų yra mūsų bendra atsakomybė“, – sako „AsstrA“ tvarios plėtros vadovas Dmitri Krõlov.
Autorius: Anastasiya Onoshko.