Atėjus pavasariui prasideda trąšų, kurios atlieka svarbų vaidmenį žemės ūkyje ir užtikrina pasėlių derlingumą, tiekimo sezonas. Trąšų vežimo geležinkeliais iš Uzbekistano ir Kazachstano į Europą paklausa nuolat auga, atsižvelgiant į žemės ūkio sektoriaus dalyvių poreikius.
Geležinkelių transportas suteikia keletą svarbių trąšų gabenimo privalumų, įskaitant apibrėžtus pristatymo terminus ir optimalias išlaidas pervežant didelius kiekius. Geležinkelio vagonų krovumas paprastai yra 66–68 tonos.
Logistikos įmonės „AsstrA“ duomenys patvirtina trąšų vežimo geležinkeliais apimčių augimą. Per paskutinį laikotarpį iš Kazachstano gamyklų buvo išsiųsta daugiau kaip 300 vagonų. Salietra ir amofosas yra populiariausios trąšų rūšys, kurias „AsstrA“ komanda gabena iš Kazachstano į Europą.
Iš Uzbekistano daugiausia eksportuojamos trąšos yra karbamidas, salietra, NPK, natrio ir kalio trąšos.
Tarp populiariausių trąšų vežimo geležinkeliais krypčių yra maršrutai iš Kazachstano į Latviją, Lietuvą ir Lenkiją. Didelės apimties krovinių siuntos iš Uzbekistano gabenamos į Gruzijos Počio ir Baltijos šalių uostus, kur trąšos perkraunamos į jūrų laivus tolimesniam pristatymui.
„AsstrA“ siūlo visaapimantį trąšų vežimo geležinkeliais paslaugų spektrą, įskaitant pristatymą į stotį, aprūpinimą vagonais ir tarifų sumokėjimą visame gabenimo geležinkelių transportu maršrute.
NVS geležinkelių transporto vadovas Dmitry Gerber komentuoja: „Geležinkelių transportas yra patikimas ir efektyvus būdas vežti trąšas iš Kazachstano ir Uzbekistano į Europą. Mes nuolat tobuliname logistikos sprendimus, siekdami užtikrinti efektyvų ir patikimą trąšų vežimą, atitinkantį aukščiausius kokybės ir saugos standartus.“
Norėdami apskaičiuoti vežimo geležinkelių transporto išlaidas susisiekite su „AsstrA“ ekspertais adresu rail.cis@asstra.com
Autorius: Malika Arzueva.