Šveicarijos transporto ir logistikos bendrovė „AsstrA-Associated Traffic AG“ sėkmingai įvykdė sudėtingą pagrindinio elektros energijos gamybos paketo ir susijusios įrangos gabenimą iš Čitagongo (Bangladešas) į Hiustoną (Teksasas).
Projektas prasidėjo 2023 m., kai naujas klientas paprašė „AsstrA“ pateikti keletą biudžetinių gabenimo ir transportavimo skaičių. Po dvejų metų galutinis gabenimas buvo sėkmingai įvykdytas. Krovinys buvo pakrautas Čitagongo uoste kovo 20 d. ir atvyko į Hiustoną 2025 m. birželio 3 d.
Siunta apėmė elektros energijos gamybos įrangą, kurią sudarė generatoriai ir visa pagalbinė įranga, kurios bendras svoris buvo 642 tonos, o bendras tūris – 3557 kubiniai metrai, iš viso 40 atskirų pakuočių. Šis transportavimas ir visa operacija turėjo daug unikalių savybių, viena iš jų buvo susijusi su tuo, kad tai buvo naudota elektros energijos gamybos įranga, kurią reikėjo išardyti ir paruošti grąžinti į Hiustoną galutiniam atnaujinimui.
Kaip minėta, tai buvo sudėtingas perkėlimas dėl daugelio priežasčių. Pirma, tai buvo dalinis uosto nuomos sandoris su nustatytu krovimo laikotarpiu kilmės uoste. Visa įranga buvo pervežta iš laikymo vietos Bangladeše į išvykimo uostą baržomis. Iš viso reikėjo 4 baržų, o pervežimas truko 1 dieną. Tada, atsižvelgiant į visus rizikos ir saugos veiksnius, krovimas iš baržos į laivą naudojant laivo įrangą buvo lėtas ir metodiškas procesas. Krovimas vyko labai sklandžiai, ir visos šalys atliko savo vaidmenį, kad visas krovinys būtų pakrautas per sutartą 48 valandų laikotarpį.
„Operacija ir manevrai Čitagongoje, perkeliant krovinį iš baržos į laivą, buvo sudėtingi, tačiau buvimas vietoje ir pagalba procese sumažino riziką ir vėlavimus. Be to, procese dalyvavo keletas šalių, todėl koordinavimas ir valdymas buvo itin svarbūs ir laikas buvo išnaudotas efektyviai. Taip pat buvo iššūkis išvengti vėlavimų ir papildomų išlaidų, bet visa tai pavyko įveikti dėl atidaus valdymo, partnerystės su klientu ir paslaugų teikėjais bei atviros ir aiškios komunikacijos, bet svarbiausia – detalaus planavimo“, – pasakojo Colin Bagwell, „AsstrA“ IPL Šiaurės Amerikos padalinio komandos vadovas.
Kitas svarbus šio krovinio logistikos operacijų komponentas, kuris pasirodė esąs sudėtingas, buvo eksporto muitinės formalumų tvarkymas Čitagongo mieste, kuriam reikėjo išsamaus koordinavimo tarp kelių suinteresuotųjų šalių. „AsstrA“ ekspertų buvimas vietoje išankstinio planavimo etape ir pakrovimo operacijų metu padėjo užtikrinti sklandų krovinių tvarkymą ir aukščiausius saugos standartus.
Šis krovinys parodo „AsstrA“ gebėjimą valdyti sudėtingus transportavimo iššūkius. „AsstrA-Associated Traffic AG“ toliau stiprina savo reputaciją tvarkydama sudėtingus, didelės vertės ir specializuotus pramoninius krovinius, kiekviename etape akcentuodama saugumą, tikslumą ir partnerystę su klientais.