Šveicarijos įmonių grupė „AsstrA-Associated Traffic AG“ sėkmingai pervežė negabaritinius (OOG) ir sunkiasvorius krovinius, skirtus „Navoi 3“ kombinuotojo ciklo elektrinės projektui Uzbekistane. Ši sudėtinga logistikos operacija žymi svarbų etapą vykdant sunkiasvorių krovinių gabenimą visame Vidurinės Azijos regione.
Operacijos metu buvo pervežti du pagrindiniai transformatorių blokai ir susijusi įranga, kurie iš viso svėrė 460 tonas, o jų bendras tūris sudarė 1 500 kubinių metrų. Krovinį sudarė:
- 168.8 tonos | Matmenys: 10,00 m x 3,28 m x 3,93 m
- 290 tonos | Matmenys: 9,52 m x 4,01 m x 4,70 m
Krovinys buvo gabenamas kelių transportu modulinėmis priekabomis. 290 tonų svorio transformatorius buvo gabenamas 28 ašių priekabomis, o 168,8 tonų svorio krovinys – 20 ašių priekabomis, kurių visos ašys buvo valdomos.
„Tai sunkiausia įranga, kada nors gabenta šiuo konkrečiu koridoriumi. Krovinio pristatymas šiuo maršrutu pabrėžia mūsų įsipareigojimą spręsti sudėtingus logistikos iššūkius. Tai pasididžiavimo momentas mūsų komandai bei mūsų gebėjimų negabaritinių krovinių (OOG) ir projektų logistikos srityje įrodymas“, – sakė „AsstrA“ Business Development Manager Nikita Kim.
Vienas iš pagrindinių privalumų, kurį klientui suteikė „AsstrA“, buvo didelių infrastruktūros darbų užbaigimas maršrute tarp Yallamos ir Navojaus Uzbekistane. Du tiltai buvo sustiprinti, kad galėtų išlaikyti didelį krovinį, o tai buvo labai svarbus transportavimo proceso aspektas. Tai ne tik užtikrino maršruto saugumą ir patikimumą, bet ir leido klientui sutaupyti nemažai lėšų.
Krovinio maršrutas driekėsi iš Kinijos į Kazachstaną per Korgasą daugiau nei 4500 kilometrų, kol krovinys buvo pristatytas į galutinės paskirties vietą – „Navoi 3“ kombinuotojo ciklo elektrinę Uzbekistane. Operacija apėmė įvairius tvarkymo etapus, įskaitant pakrovimą, perkrovimą, infrastruktūros gerinimą ir tiltų remontą maršruto trasoje bei griežtą koordinavimą tarptautiniuose sienos kirtimo punktuose. Visame pervežimo maršrute buvo reikalingas išankstinis planavimas, specializuota įranga ir tarpvalstybinio reguliavimo suderinimas.
Sudėtingiausias transportavimo aspektas buvo užtikrinti saugų 290 tonų transformatoriaus pristatymą. Dėl didžiulio krovinio svorio transporto priemonės bendras svoris siekė maždaug 450 tonų. Norint valdyti tokį sunkų krovinį, buvo naudojamas papildomas priekinis agregatas. Nepaisant šių iššūkių, transportavimas buvo sėkmingai užbaigtas, krovinys pristatytas nesugadintas ir laiku.
Projektui buvo reikalingi individualiems poreikiams pritaikyti transporto sprendimai ir inžinerijos žinios, kad būtų galima išspręsti su infrastruktūros apribojimais susijusias problemas ir užtikrinti saugą kiekviename etape. „AsstrA“ ekspertai sėkmingai užbaigė pervežimą ir saugiai bei patikimai pristatė transformatorius.













































































